Gezocht: Stalling in Alkmaar en nabije omgeving

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1989

Gezocht: Stalling in Alkmaar en nabije omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:42

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar stalling voor een haflinger, die ik samen met 2 vriendinnen heb. De stal waar we nu staan bevalt ons niet zo, en we willen graag iets anders.

Een vereiste is dat hij lekker naar buiten kan in een niet al te grote kudde, dat er een bak is, en dat hij een stal heeft. Het is ook de bedoeling dat het dicht bij Alkmaar is.. Dus sintpancras, koedijk of in alkmaar zelf... Weet iemand toevallig of er aan de nauertocht (koedijk) nog plaats is op die stallen die daar zijn? Mocht iemand nog ideeën hebben dan hoor ik die graag. Alvast hartelijk bedankt!

olga

Re: Gezocht: Stalling in Alkmaar en nabije omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:49

Ik sta aan de Nauertogt, maar daar zijn op het moment geen stallen vrij. Het ziet er ook niet naar uit dat er binnenkort wat vrij komt.

Rijlaarsdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:39

egmond te ver? anders kan je eens op de hoever weg gaan kijken.
weet niet of we nog stallen vrij hebben maar vragen kan altijd natuurlijk

Laura1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:42

kvika schreef:
egmond te ver? anders kan je eens op de hoever weg gaan kijken.
weet niet of we nog stallen vrij hebben maar vragen kan altijd natuurlijk

Ja egmond is vanaf mijn huis best wel heel ver fietsen... En me vriendinnen hebben een brommer maar ik niet Toch bedankt voor je reactie

Laura1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 16:43

olga schreef:
Ik sta aan de Nauertogt, maar daar zijn op het moment geen stallen vrij. Het ziet er ook niet naar uit dat er binnenkort wat vrij komt.

Bij welke sta jij aan de nauertogt? Want volgens mij zitten er twee naast elkaar daar... Zegmaar vanaf Koedijk de eerste of tweede?

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:45

Jammer dat egmond net te ver voor je is... de pensionstallen schieten de laatste jaren als paddestoelen uit de grond... Succes met je zoektocht!

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:20

Laura1989 schreef:
olga schreef:

Bij welke sta jij aan de nauertogt? Want volgens mij zitten er twee naast elkaar daar... Zegmaar vanaf Koedijk de eerste of tweede?

Ik sta vanaf het kanaal bij de 1e. De 2e stal is van mijn instructrice. Die is een stuk prijziger. Weet niet wat je uit wil geven, maar daar is misschien nog wel plaats

Laura1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 20:36

KimH schreef:
Jammer dat egmond net te ver voor je is... de pensionstallen schieten de laatste jaren als paddestoelen uit de grond... Succes met je zoektocht!

Dankje

Laura1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 20:39

olga schreef:
Ik sta vanaf het kanaal bij de 1e. De 2e stal is van mijn instructrice. Die is een stuk prijziger. Weet niet wat je uit wil geven, maar daar is misschien nog wel plaats

Hehe tjah ligt eraan hoe prijzig... als het maar goed genoeg is voor mijn trouwe viervoeter.. Weet je toevallig ook wat het kost? en heb je daar misschien een telefoon nummer van?