hooi baaltjes?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EquineNature

hooi baaltjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 11:46

Hoi,
Ik ben op zoek naar kleine hooibaaltjes voor mijn pony. Ik ben namelijk bijna door mijn voorraad heen. Bij ons in de buurt staan veel boeren maar die verkopen alleen kuil, een x aantal hooibaaltjes afnemen van de manege in de buurt kon helaas niet. Grote bedrijven die hooi leveren zijn 'te groot' aangezien ik maar een opslag capaciteit heb van ong 50 baaltjes. En voor dit aantal nou een hele vrachtwagen af te huren wordt wel erg prijzig. Bij een tuinbouw centrum zijn baaltjes hooi te koop voor (jawel) E 3,95 per klein baaltje, echt belachelijk duur.

Dus weet iemand een adres of hooi leverancier waar ik eventueel terecht kan? Mijn pony staat in Amstelveen, ik zoek dus ook een adres in die omgeving (met mijn trekker op en neer naar friesland is namelijk niet zo praktisch )

Alvast bedankt!

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:40

In de kop van Noord-Holland weet ik wel wat voor 3 euro per baal, heel fijn hooi, mijn pony's eten het super.

Anders even op marktplaats kijken, daar word ook vaak genoeg hooi aangeboden.

Memuska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:46

Ik zou zeggen: kijk eens rond op internet of in van die lokale blaadjes? Daar haalde ik de mijne nogal eens vandaan. Nu heb ik een aardige boer gevonden in de buurt met heel lekker hooi (aldus mijn paard, heb zelf niet geproefd ) voor 1,25 euro per pakje. Ik heb ook maar een kleine opslagcapaciteit (zo'n 75 pakjes), maar ik heb van hem gelijk een heel land hooi gekocht, en heb een regeling dat ik het bij hem op de zolder mag laten liggen tot ik plaats heb!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:23

Dennis schreef:
In de kop van Noord-Holland weet ik wel wat voor 3 euro per baal, heel fijn hooi, mijn pony's eten het super.

Anders even op marktplaats kijken, daar word ook vaak genoeg hooi aangeboden.

Inderdaad.
Heb afgelopen zaterdag nog een partij van 50 baal uit de Wieringermeer gehaald voor een klein prijsje. Op marktplaats staan er genoeg

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:21

VMR --> EA GZ Diensten.

kjcm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 23:57

is uitgeest te ver voor je? als je een trailer kan regelen............