Vakantie adres eigen paard + paarden huren + vervoer 4 paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

batje

Vakantie adres eigen paard + paarden huren + vervoer 4 paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 12:59

Wie heeft er de perfecte tip?

We zijn voor 6 meiden op zoek naar een vakantiehuisje waar 4 eigen paarden gestald/geweid kunnen worden en 2 paarden zonder begeleiding gehuurd kunnen worden. De stallen moeten in het bos liggen omdat een van de paarden niet verkeersmak is. De ruiters zijn ervaren. Liefst weidegang voor de paarden.

Ook ben ik nog op zoek naar een goed vervoerbedrijf in NH voor het vervoeren van 4 paarden in augustus.

Alvast heel erg bedankt voor evt tips!

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:13

Wij hebben een camping.. Waar je je eigen paard bij op de weiland kan plaatsen. Alleen hebben we helaas geen paarden te huur...

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 13:53

Helaas zijn die paarden te huur echt noodzakelijk, anders kunnen 2 van de meiden niet mee. Er is zeker bij jullie in de buurt ook geen manege die paarden verhuurt? iig bedankt!

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:56

In Lierop zit een manege, daar kon je dacht ik ook altijd paarden huren. Maar zit nu een nieuwe eigenaar in. Volgens mij kan je van de zomer daar ook eigen paarden stallen en paarden huren. Ik zal eens kijken of ik een site kan vinden. Ze zijn heel de camping nu aan het vernieuwen.

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 14:00

Deze bedoel ik:
Camping Someren BV
Adres: Philipsbosweg 7 5715RE Lierop
Telefoon: 0492 331216

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 15:41

Dank je, ik zal ze bellen.. meer tips blijven uiteraard welkom!

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 17:09

batje schreef:
Helaas zijn die paarden te huur echt noodzakelijk, anders kunnen 2 van de meiden niet mee. Er is zeker bij jullie in de buurt ook geen manege die paarden verhuurt? iig bedankt!

Ja zeker, in de buurt is wel een manege die paarden verhuurd Voor meer informatie kan je even een pB sturen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 17:13

www.pelgrimspark.nl.nu
ze verhuren niet zomaar aan iedereen paarden, alleen aan mensen die echt goed kunnen rijden, het zijn Norikers (Oostenrijks koudbloed) en je hebt er je handen meer dan vol aan.
Ze zitten aan de taxandriaroute, die deels door NL, deels door België loopt en waar je dagenlang kan rijden, zonder te verdwalen, want alles is goed gedocumenteerd.

Verblijf is in blokhutten, paarden kunnen op stal, in paddocks of op de wei.

reina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:48

@Smurf: Wow, je hebt mijn hele dag goed gemaakt. Want hoewel ik geen TS ben, ben ik wel één van die meiden die meegaat op deze vakantie en al tijden erg gecharmeerd van jouw Moritz. Het idee op een stal te kunnen staan met allemaal prachtige Norikers spreekt mij ERG aan We moeten maar even uitzoeken of het wat voor ons is... In ieder geval bedankt!

@fjordyloverr, ook jij bedankt voor het reageren. We gaan maar eens bekijken wat het best bij ons past. Denk je dat die manege ook paarden zonder begeleiding zou verhuren?

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 23:27

Ik zou het je niet kunnen vertellen. Anders zou je hun eens moeten bellen. Pb maar als je een telefoon nummer wil hebben.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 23:29

Citaat:
@Smurf: Wow, je hebt mijn hele dag goed gemaakt. Want hoewel ik geen TS ben, ben ik wel één van die meiden die meegaat op deze vakantie en al tijden erg gecharmeerd van jouw Moritz. Het idee op een stal te kunnen staan met allemaal prachtige Norikers spreekt mij ERG aan We moeten maar even uitzoeken of het wat voor ons is... In ieder geval bedankt!

tnx! maar de Norikers die daar staan zijn van héle andere bloedlijnen dan mijn Morrie hoor, ze lijken er niet op, niet w.b. kleur en ook niet w.b. bouw!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:39

Waarom proberen jullie Les Cheveaux niet? weidegang, eigen huisje, en je staat op het terrein van de manege, waar ze genoeg paarden te huur hebben. Je moet een klein weggetje oversteken en je bent in het bos!