Ik wil als het straks wat mooier weer is een bosrit maken over de rucphensehei.Is dit de moeite waard en wie weet een goede plaats om testarten.Er moet wel genoeg ruimte zijn om enkele trailers teparkeren.Zijn er onderweg ook mogelijkheden om wat te eten en tedrinken
Yep, het is zeer zeker de moeite. Het is ook een redelijk makkelijk gebied, waar je niet zomaar verdwaald, als je een klein beetje oplet wat je doet. Er zit (zat?) een restaurantje op de hei. Als je wat touw/lint meeneemt kun je ze aan een boom zetten, of een prikweitje uitzetten. Geen idee waar je het beste kunt parkeren, ik heb daar een soort van privé-plekje (voor de kenners: bij Mies).
Is er niemand die een plekje weet om teparkeren .Ik kan er toch ook niet zo heen rijden en dan maar kijken waar ik terecht kom.Is er soms een manege die eraan grenst
Hoi, er zit een manege redelijk in de buurt manege visdonk www.manegevisdonk.freeservers.com er is ook een restaurantje "Het Theehuisje" maar die zitten allemaal 20 min stappen of zo van de hei. Het is wel leuk rijden daar. Veel plezier!
Het is zeker de moeite waard om daar te rijden! Ik heb 't daar iig altijd erg naar mijn zin.
Er is een mini-speeltuintje met restaurant waar je kunt drinken, dat is vlakbij de heide. Parkeren kun je misschien bij manege Keytenburgh of de stal daarnaast, bij boer Mies. Dat grenst allemaal aan de bossen.
Manege Nieuw Keytenburg ligt ongeveer 100 meter van het bos vandaag en de stal van Boer Mies ligt ernaast. En dan nog een eind verderop ligt een stoeterij alleen dat is weer een stukje verder van het bos. De Keytenburg en Stal Mies liggen aan de Keytenburgstraat te Rucphen. Midden in het bos heb je een grote speeltuin met restaurantje. Daarnaast ligt een weitje waar je eventueel je paard in kan zetten [ wel prikstokjes en lint meenemen dan ]. En het is zeker de moeite waard. Redelijk groot en als je geluk hebt, kom je niet veel mensen tegen. Met mooi weer zijn er meestal wel veel mensen.
Als je meer informatie of een telefoonnummer van Manege Nieuw Keytenburg wilt, moet je maar PB'en.
Heel leuk om daar te rijden! In het bos zit restaurant/cafe t ossekopke! Wij zijn daar een paar weken terug nog met de paarden geweest. Gewoon de speeltuin opgereden en daar buiten in de kou chocomel gedronken!
ik rij altijd in het rucpense bos. Ik sta bij jan mies. en wij zitten 50m van het bos vandaag en ongeveer 10min vanaf de heide. In het bos zit het ossekopse een cafetje met speeltuin. er ligt ook een parkeerplaats bij waar je je auto en trailer kunt zetten. ik vind het een heerlijk gebied om te rijden
Ik ga van de zomer 2 weken daar rijden Mijn ouders wonen sinds dinsdag in Roosendaal vlakbij het bos ( vlakbij de stoeterij/ opfokstal de Wit ofzo iets ).
Ik ga in de vakantie dus in hun huis zitten en mijn paard mag op manege visdonk staan ( boer Mies moet ik nog bellen, maar ik denk dat het Visdonk wordt ). Zie we weer eens een andere omgeving.
hebben jullie soms een adres van boer mies of de manege dan kan ik eens op de routeplanner kijken.Manege visdonk weet ik wel dat is toch vlakbij de kliniek