junik freestyle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

junik freestyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 14:30

Heeft er iemand hier ervaring met de cursus van junik, het is een cursus freestyle.
Het is mij aangeboden, maar ik vind het vrij prijzig (60 euro)
dan krijg je wel de hele dag les van Daan Simoons, met je eigen paard.
Wie heeft er hier ervaring mee of kent hem?
(en moet je tijdens de cursus ook rijden ofniet? ik wilde namelijk mn niet ingereden paardje meenemen....)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:41

VMR --> EA GZ Diensten.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:05

Dan moet je even navragen welke cursus je aangeboden gekregen hebt. Hij geeft er namelijk een heleboel. Je kan ook op zijn site zien wat het inhoudt http://www.junik.nl

pruyssen

Re: junik freestyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:21

Ik ken Daan ook persoonlijk. Hij is heel erg kundig en op het gebied van NH training absoluut goed.

Ik heb samen met hem gewerkt aan nieuw harnechement om het paard rijden nog vriendelijker te maken voor de paarden.

Ik weet zeker dat je waar voor je geld krijgt als je bij hem training of cursus volgt.

Ik vind 60 euro voor een dag helemaal niet duur.

Groet
Conrad

Oja, Daan heeft in het verleden bij Emiel Voest gewerkt en heeft meegewerkt aan het opzetten van de Freestyle methode.

meikemarieke

Re: junik freestyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 17:09

oh ja, ja ik was van plan te gaan, helaas hebben ze het op 11 maart gepland en dan is ook de open dag van mij nieuwe opleiding.......helaas.
Zijn er anders hier nog mensen die er interesse in hebben? Dan organiseer ik anders zo'n dag zelf, maar dan meot ik wel 6 mensen met paard bij elkaar zien te krijgen......

snuffel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:54

Ik heb de basiscursus bij Emiel Voest van Daan gehad (hij werkte toen nog bij Emiel). Daarna heeft Daan mij ook thuis begeleid. Ik vind hem heel goed, dus ik kan je hem absoluut aanraden!