hoi ik ben alexandra een 18jarige amazone.
heb 11 jaar ervaring met paarden van verschillende leeftijden.
ik heb al een aantal mensen kunnen helpen.
wat ik doe:
ik vang paarden op voor mensen die tijdelijk geen tijd hebben wegens studie, familie, ziekte, blessure,werk in het buitenland of anders...
je kunt hier in de buurt (een van de stallingen OF een weiland zoeken) je paard stallen voor een korte tijd tot een aantal jaar..zodat je je paard niet hoeft te verkopen...
of je nou aan nh doet of traditioneel maakt allemaal niks uit!
hengst, merrie, ruin...veulen of ouder. temprament vol of niet enc...
wat is de regeling:
alles word op papier geschreven (puur voor jou meer vertrouwen te geven) hoeveel en wat en wanneer het iets gevoert moet krijgen (of je moet op het oog voeren natuurlijk, of de stal voert zelf)
er word iedere dag minimaal 3x heen gegaan ze word verzorgt, gepoetst, eventueel gereden, mee aan de hand gewandelt enc...
de poetsspullen, haster's, hoofdstel, zadel en andere spullen die u mee zou geven worden op paier gezet (beste als u dat zelf even doet en 2x uitprint voor mij en voor u zelf) zodat u naderhand ALLES terug krijgt (in goede staat uiteraard)
Kosten:
kosten zijn afhankelijk van wat je wilt. het zijn gewoon de kosten van het paard. bv:
-wei
-stalling
-vol pension
- zelf alles doen MAAR dus ook hooit stro en voer moeten kopen
ikzelf vraag geen vergoeding (al mag dat uiteraard wel..is zelfs zeer welkom) en zodra u weet tijd heeft (dit is al aangegeven op het begin OF een tijdje van tevoren) dan kunt u hem/hun komen ophalen.
u hoeft NIET in de buurt te wonen mits u wel voor vervoer naar hier en later weer erug kunt zorgen...
meer vragen even een bptje sturen!