naadje24 schreef:en taams? die voldoet wel aan je eisen dacht ik zo...
(p.s. ik wacht op iets betere omstandigheden (weer/terrein) en dan neem ik contact met je op)
Een paar jaar terug zijn we bij Taams wezen kijken, het is inderdaad een luxere stal met alle faciliteiten, maar alleen zo druk
Lusitano schreef:Hey Antoinette, Bij ons zijn ze een binnenbak aan het bouwen! Is van het voorjaar klaar.
Je hebt de stal gezien.
Zomers kunnen de paarden dag en nacht het land op. Inmiddels zijn er 7 nieuwe paddocks bij zodat de paarden in de winter ook 3 uurtjes per dag buiten kunnen spelen.
Okee, ik moet eerlijk bekennen niet heel erg op de stal gelet te hebben (daar had ik het te koud voor
). Bak en longeercirkel zagen er goed uit! Laat me anders weten wanneer de binnenbak staat, dan wil ik zeker nog eens een kijkje komen nemen.
ria schreef:Misschien is
deze stal iets voor je!!
Hier ben ik ook al eens geweest, eigenlijk hetzelfde als Taams...alle luxe waar ik om vroeg, alleen deze stal is nóg drukker. En noem me overdreven, maar ik heb niet het geval dat mijn paard daar haar rust kan vinden
sjorsie schreef:De naam Magic zegt me vaag iets, ik reed toen zelf bij de Delft, na van Dungen had ik niet zo'n trek meer, nu is de sfeer veel leuker en daarom ben ik terug.
van Dungen ken ik niet...wij kwamen aan toen Patrick en Rena net weggingen (wisten wij ook niet
) we hebben toen met de 3 eigenaren echt een toptijd gehad, maar jammer genoeg ging het over met ze door persoonlijke omstandigheden.
Het was best even slikken toen er weer een western-eigenaar in kwam, maar dat ging eigenlijk best goed!
Helaas begon de kwaliteit van de verzorging en ruimte bij rijden de wensen over te laten en voordat de irritaties té groot werden zijn we weggegaan.
Citaat:
Wat betreft Marijnissen heb je gelijk, ik ken daar ook wat mensen en die moeten'' minimaal 1 keer per week bij hem lessen en bijrijders zijn inderdaad niet toegestaan en wat ikzelf vreemd vond we moesten het aanvragen als we wilden komen kijken naar de les van een kennisje van me, wat toch wel erg vreemd is, ik ben immers geen giebelende tiener
Dit zijn dus precies de verhalen die ik ken. Niets mis mee, maar niet passend voor mijn paard. Het lijkt mij een vrij fanatieke stal en dat gaat gewoon niet meer.
Citaat:
Wat je ook nog kunt proberen is pensionstal Zuidereind in Oostzaan, dit is niet zo'n grote stal, maar wel met alle luxe.
In Oostzaan ken ik er 2; Taams en Das?
Echt iedereen bedacht voor het meedenken. Het is absoluut niet zo dat ik stallen afkeur, maar ik ben nu eenmaal opzoek naar het allerbeste