verschillen kliniek woudenberg en kootwijkerbroek?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suus25

verschillen kliniek woudenberg en kootwijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 17:48

Is er iemand die met 1 of beide klinieken ervaring heeft? Hoe zijn de DA's bijvoorbeeld en hoe gaan ze met de paarden om.

Ik ben benieuwd!

qua afstand maken ze eigenlijk geen verschil namelijk.

brenpasbeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:45

ik vindt kootwijkerbroek een goeie, heb daar goede ervaringen en met die andere heb ik geen ervaring

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:14

Waarvoor wil je erheen?

Draak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:47

waar heb je je paard stan dan? wil je tussen die 2 kiezen?

Suus25

Re: verschillen kliniek woudenberg en kootwijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 12:35

ik sta in het gooi, dus het qua afstand scheelt het niet zo veel.

Ik heb nu een afspraak staan in Kootwijkerbroek. Die benadering sprak me meer aan. Ook met fysio etc.

ik ga voor een peesscan en tevens voor thermografie.

ff helemaal bekijken!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:34

suc6 en hou ons wel op de hoogte he

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 16:53

Ligt eraan welke veearts je hebt in Kootwijkerbroek. Ik ben alleen tevreden over Bokhorst.
In ieder geval qua thermografie vind ik ze in Woudenberg beter. Woudenberg heeft ook de mogelijkheid tot aquatraining. Beiden klinieken is wat voor te zeggen.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:14

Ben vandaag voor het eerst naar Woudenberg geweest voor een thermografie. Ik ben zeer te spreken over mijn ervaring daar, de behandelend arts is Tobias van der Vlerk.

Ik heb geen ervaring met kootwijkerbroek.

_yvonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:13

mijn paard hebben ze voor niets geopereerd na een verkeerde diagnose in woudenberg, voor mij geen kliniek de vallei meer

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:14

kootwijkerbroek heb ik betere ervaringen mee

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:58

Hai,

Ik heb goede ervaringe met de Vallei (woudenberg). Al zijn ze met opsturen van papieren naar de verzekering enzo iets wat aan de trage kant. De behandelende veearts van mijn paard (veearts Gertjan) heeft altijd geduld en legt alles 10 x uit als ik het weer eens niet snap ofzo. Ook komt hij bij ons op stal om een groep paarden te behandelen die problemen (ook preventief) hebben met hun/haar rug. Hij neemt altijd de tijd voor je en voor je paard. Dat betekent ook wel eens dat hij te laat is of dat je op hem moet wachten.
Kortom een goede ervaring, maar je moet administratief gezien hun wel achter de broek aanzitten. Maar allemaal erg aardig.

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:15

Haha zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen. Fouten worden er overal gemaakt. Ik heb nl slechte ervaringen met Kootwijkerbroek (niet met Bokhorst zelf maar 1 van de andere veeartsen).

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:35

Zeker Woudenberg!! Deze mensen zijn misschien wat minder strict met papierwerk maar het dier komt altijd op 1!! Zijn altijd super eerlijk en zien alles.
Bovendien hebben ze een beter thermografie apparaat dan in Kootwijkerbroek, namelijk een veterinair apparaat en geen industrieele!! Er is trouwens ook een topic over thermografie waarin de thermograaf van De Vallei en die van kootwijkerbroek worden vergeleken. Misschien handig om daar is te kijken?

viewtopic.php?f=3&t=523324&st=0&sk=t&sd=a

magicrover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:48

Als ik naar de va moest, dan vroeg ik altijd naar Bokhorst. Heb goede ervaringen met hem.

Ben laatst met een vriendin in Woudenberg geweest en daar is het ook top. Alles wordt goed uitgelegd en je mag zo veel vragen als je wilt. Het is echt veel meer dan een beetje in het water spartelen.

Maar ja zoals altijd mensen hebben goede en slechte evaringen bij va. Als ik jou was, zou ik in jouw geval kiezen voor Woudenberg.

Joyce1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 12:32

bokhorst zelf in kootwijkerbroek is een goeie!
De rest van hun weet ik niet. Mijn vriendin is daar geweest met dr paard en ik was mee.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:19

beetje dubbel....ik vond de vallei altijd super. Maar nadat ze iets niet goed hebben ingeschat bij sam heb ik toch mijn vertrouwen in hun wel verloren, wat eigenlijk erg jammer is.

Bokhorst hoor je goeie dingen over, ken ik zelf niet!

Jurga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 23:38

Ik ken Woudenberg niet, maar daar ga ik waarschijnlijk de volgende keer als ik iets 'ernstigs' heb wel heen, of naar Lienden, in ieder geval níet meer naar Kootwijkerbroek.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:56

Het enige nadeel wat ik me kan bedenken bij Woudenberg: Dat ze in koliek gevallen geen mogelijkheid hebben om te opereren...
Maar verder ben ik erg tevreden over ze.
Over bokhorst hoorde ik weer erg verschillende verhalen. De een vindt ze goed qua prijzen en qua behandeling, maar de ander weer niet, ik denk dat dat toch wel erg persoonlijk is.
Als een da een grove fout maakt bijv : het verschil tussen hoefzweer en gebroken .. kapsel niet kunnen zien... en ze je vervolgens naar de kliniek sturen om foto's te maken.. blijkt het dus een hoefzweer te zijn en geen gebroken .... kapsel, dan ben ik geneigd te zeggen dat ik een andere da neem.. puur omdat je toch wel het vertrouwen verloren bent in diegene. En fouten maken is menselijk, maar vind dit wel een erg lastige inschatting

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:24

Sluit me bij bovenstaande aan. Als je bij mensen bij ons op stal vraagt welke dierenarts zij wel of niet nemen krijg je allemaal verschillende antwoorden. En iedereen kan je wel een fout/nalatigheid vertellen van een dierenarts. Of dat nou Woudenberg, Kootwijkerbroek of Lienden is.

Jurga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 22:26

True, ieder mens kan fouten maken. Maar imo is vertrouwen in je DA heel belangrijk en ik heb geen vertrouwen meer in Kootwijkerbroek.

kazan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:38

ik vond kootwijkerbroek super vooral Bokhorst ja