Gezocht weidegang omgeving amsterdam..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Majax

Gezocht weidegang omgeving amsterdam..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 17:22

Ik ben op zoek naar weidegang voor een ijslander het is pas voor mei/juni maar ik wil toch alvast iets gevonden hebben. Het moet in Amsterdam, Amstelveen of aan de Amstel zijn. En het liefst niet duurder dan 150 euro inclusief het voer. Ik zoek wel iets waar ook andere paarden of pony's staan en het is voor het hele jaar dag en nacht.
Dus als iemand iets weet hoor ik het graag, je kunt een e-mail sturen naar: Maja_213@msn.com of per pb.
Alvast bedankt.

sjorsie

Re: Gezocht weidegang omgeving amsterdam..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:51

@ Citroen: als ik jou was zou ik gewoon op de fiets langs een aantal boerderijen gaan en waar je paarden ziet gewoon erop af stappen, dat werkt vaak beter, wij doen dat ook als we weidegang zoeken en het scheelt zeker in de prijs, weidegang aangeboden via internet is nl vaak prijzig, succes !

naiade

Re: Gezocht weidegang omgeving amsterdam..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 02:46

hoi

wij hebben voor je ijslander wel een plekje

uitloopstal voor de wintermaanden waar ze dagelijks lekker dik pak stro en hooi krijgen

komt dan samen met onze welshjes te lopen en ons fjordje

10 ha weiland dus dat is groot genoeg

zomers 55 euro en 's winters 100 euro

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 20:29

Hoi naiade, waar is dat weiland van jou?
Want dat lijkt me namelijk wel wat en ik zoek pas voor mei/juni een weiland, kan het dan nog steeds? En word mijn paard dan ook door jullie gevoerd en uitgemest, uitmesten zou ik niet erg vinden om zelf te doen maar voeren kan niet want ik moet ook naar school.