GZ Stalling omgeving Nieuwegein/Ijsselstein

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jooske

GZ Stalling omgeving Nieuwegein/Ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 20:15

Hallo,

Ik ben opzoek naar een stalling voor mijn paard in Nieuwegein of Ijsselstein. Ik wil het liefst op een stal staan die niet al te groot is, met een goede bak en weidegang.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik sta voor alles open
Alvast bedankt!

Groetjes, Jooske.

Miranda40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:43

Ik heb zelf ook een tijdje op een stal gestaan in Nieuwegein (ben nu verhuisd naar Breukelen): De Zandhoeve. Bubbels hier op bokt staat daar ook. Stuur haar anders even een mailtje. Ze hebben daar een Agterbergbak, paddock, longeerbak en stapmolen. Ik heb daar met plezier gestaan. Niet te groot, gewoon lekker knus. Ook zit er een stal tegenover: http://www.pcnedereind.nl/index.html. Succes met zoeken.

Jooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 18:45

Ja, ik had het gezien! De zandhoeve is ook mn eerste keus nu, ik hoop er volgende week of in het weekend even te kunnen gaan kijken. Ik ben alleen niet zo'n fan van kuilgras.. dus dat is wel jammer dat dat daar gevoerd wordt. Een Agterbergbak, wat houdt dat precies in?

Miranda40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:48

Dat de bodem is gelegd door firma Agterberg. Zitten volgens mij iets van tapijtsnippers doorheen. Ik vond het wel een fijne bak. Lijkt ook net of dat hij veert.

Jooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 20:25

Oke, nou dat klinkt goed! Die site die je me gaf is die van de Zandhoeve of van die van de overkant ?

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:32

ik heb je n pb gestuurd