Gezocht: bak met hindernismateriaal omg. Z-H

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

broertje

Gezocht: bak met hindernismateriaal omg. Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:12

Ik ben op zoek naar een bak die ik voor een uurtje kan huren en daar een oefenparcourtje in kan rijden. We zijn al eerder naar stal Wooning in Pijnacker geweest waar we dus hebben gesprongen, maar graag zou ik ook nog ergens anders willen oefenen.
Op het moment zijn er zo weinig springwedstrijden hier in de buurt dat we niet echt vaak meer op wedstrijd kunnen. Wel zouden we graag het ritme erin houden vandaar dus deze vraag. Ook hebben we een 3-jarige die nog te jong is voor wedstrijden, maar wel moet wennen aan vervoeren en ergens anders in de bak rijden.
Het hoeft niet perse een binnenbak te zijn, als het maar een fijn te rijden bodem is. Er hoeft geen parcours te staan van 15 hindernissen als we maar wel een beetje een lopend lijntje kunnen rijden. We komen zelf uit Waddinxveen dus graag hier in de omgeving (een half uurtje rijden is niet erg).

Weet je ergens een bak met hindernissen of zouden we eens bij jou mogen rijden, stuur dan je reactie en vermeld er even bij waar het is, welke dagen het kan en wat je ervoor wilt hebben. Alvast bedankt!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:30

Ik weet het niet zeker, maar kan dit niet bij de zuidplasruiters?
Ik weet wel dat je daar een crossparcours hebt waar je als 'niet-lid' kan komen rijden, maar met springen zou je even moeten navragen. Is iig wel dichtbij.
www.zuidplasruiters.nl

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 00:09

Zuidplasruiters mag je alleen rijden als je lid bent helaas! Maar zou je daar lid worden, kun je dus altijd springen, springmateriaal staat altijd opgesteld in één van de buitenbakken, daarnaast ook een aantal crosshindernissen, dus misschien wel een idee?? Enige waar je rekening mee moet houden is dat àls er lessen zijn, deze uiteraard voorrang hebben, dus als die buiten in de springbak willen rijden, mogen ze dat en moet je dan dus in de andere bak rijden. Maar zoveel lessen zijn er niet hoor......