hoi ik zoek eigenlijk de officiele site van excelent (sorry als de spelling verkeerd is) de officiele site van oster heb ik al maar die ander kan ik niet vinden. (als iemand de oster site ook in het nederlands heeft *dus daar waar men alles van oster kunt bestellen of van excelent is dat welkom* )
tevens gelijk de vraag wat jullie van deze 2 merken vinden. zijn ze echt zo goed (bedoel ze zijn namelijk niet goedkoop!)
dan nog de vraag of iemand winkels (via internet bestellen) weet waar men deze verkoopt.
en de laatste vraag of iemand nog andere goede merken weet )groomspullen, dekjes, hoofdstellen, bandage's....(liefst niet te duur maar alles is welkom) en daarvan dan de site (niet een winkel waar ze ze verkopen maar de officiele site...weten jullie die niet maar heb je wel een naam dan is alleen de naam ook voldoenen!!
tevens:
ik zoek paarden winkels, liefst winkels waar men ook via internet kunt bestellen (omdat ik niet van zuid-limburg ff naar a'dam rijd)
maar niet zomaar een paardenwinkel maar een die vele kleuren verkoopt van spullen (dekjes, bandage's, halsters enc...)
ook heb ik al vaker gekleurde hoofdstellen gezien dus iemand die daar adresjes van heeft kom maar op...
(liefst natuurlijk een die niet belachelijk duur is maar goed alles wat je weet is welkom)
alvast heel erg bedankt!
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 11-02-06 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: topics samengevoegd