vanaf ongeveer 1 april, ben ik (recreatieruiter van 38 jaar) op zoek naar stalling MET weidegang, (ook in de winter, minimaal een paar uur per dag) voor mijn 2 paarden, het gaat hier om Rembrandt, mijn (schrik) Tinker ruin van 4 jaar, en Ithona, een KWPN merrie van 15 jaar, Ithona doet na het eten luchtzuigen, zij doet dit echter alleen na het eten van krachtvoer, of een snoepje, en bij exteme drukte op stal, zij doet dit al een groot deel van haar leven, en heeft hiervan nog nooit iets gehad, het is dus zo, dat ik hier GEEN maatregelen tegen ( band, stroom, oid) onderneem, daarom ben ik opzoek naar een rustige, ontspannen, en paard vriendelijke stal, met bak, en (evt)uitrijmogelijkheden, waar dit NIET als een besmettelijke ziekte word gezien. Dus weet je zo'n stal laat het mij dan weten. ook ben ik voor Ithona ( m2 dres/l springen geweest) opzoek naar een volwassen, en verantwoordelijke verzorger/ster, die in overleg (omdat ik nu nog niet weet wat de stalling gaat kosten) mee deelt in de kosten, diegene mag haar beschouwen zijn/haar eigen paard.