Wie weet of, en waar, er dressuurstangen te koop zijn waarvan het mondstuk van aurigan is en de scharen van RVS ?
Mijn paard loopt nu op een aurigan watertrens van K&K, en ik wil graag met aurigan blijven rijden. Voordeel van de K&K aurigan watertrens, is dat de bitringen gewoon van RVS zjin, dus zilverkleurig. Aurigankleurige bitten vind ik niet mooi, ik heb graag alles gewoon zilver/RVS kleurig.
Daarom zoek ik nu dus hetzelfde principe bij een dressuurstang, maar tot nu toe heb ik het op de sites van de ruitersportzaken nog niet kunnen vinden.
Nog nooit gezien eigenlijk. En bij de gewone watertrens zijn idd de ringen rvs kleurig maar bij een echte onderlegtrens niet hoor. Daar zijn zowel de ringen als het mondstuk ook argentaan/aurigan kleurig.
Naar mijn weten bestaat het alleen allemaal uit 1 kleur.
Idd, wat Sjuimpje zegt, er is hierbij geen sprake van 2 verschillende metalen in de paardenmond ! Bedankt voor de supersnelle reacties ! Meer reacties welkom !
Nou, ik heb hem vandaag net gekocht ! Bedankt iedereen voor de reacties !
Ik heb hem kunnen vinden bij Hippo Assen. Ik vind het echt ideaal, ik wilde graag op Aurigan blijven rijden maar vind dat goudkleurige echt niet mooi... dus Aurigan mondstuk met RVS scharen is dé oplossing !