pensionstalling tilburg e.o.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maranel

pensionstalling tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 19:41

Ik studeer in tilburg en zit nu in mijn tweede jaar. Ik zit er nu toch erg sterk over na te denken om op kamers te gaan aangezien ik door mijn rooster nu 3 keer in de week pas 19.00 uur thuis ben (woon zelf in arnhem). Maar ja dat betekent dat ik mijn paard ook moet verhuizen. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik pensionstallen kan vinden in tilburg of bijvoorbeeld Goirle die niet meer als 15 minuten fietsen zijn vanaf Tilburg Zuid (vanaf ongeveer Voltstraat). Ik weet niet of er namen op de site genoemd mogen worden, anders zou ik heel graag een pb willen ontvangen. Oh ja ik kan niet meer als € 150 euro per maand betalen en er moet toch wel een redelijke bak zijn en er moet 's avonds naartoe gefietst kunnen worden (dus geen weg zonder lantaarnpalen en andere huizen in de buurt). Ik hoop dat iemand mij ihermee kan helpen.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:43

Ik zal Lenn es een PB sturen. Want die had dat ook al opgezocht volgens mij. En ik denk dat je voor 150 euro per maand beter een particulier kunt zoeken. Volgens mij is die stalling daar peperduur.
Dit was trouwens een topic van haar. Misschien dat je daar nog ideeën uit kunt halen:
[AM] Universiteit en een paard hebben..?

Twaalf

Re: pensionstalling tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:48

Stallen in Tilburg is idd duur. Goedkopere stallingen zijn volgens mij alleen verder weg (Loon op Zand etc.).

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:51

Hoe laat ben je trouwens op de overige dagen thuis? Want die dagen dat je om 19.00 thuis bent, kun je ook gewoon niet rijden of longeren? Dan kun je nog 4 dagen wel trainen. Ik weet niet hoe je situatie verder is?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:06

VMR --> EA GZ Diensten.

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:50

De meeste pensionstallen in Tilburg vragen rond de 200 euro volgens mij. Ik heb mijn paard in Tilburg-Noord staan aan de ypelareweg bij een hobbyboer. Er staan nu 7 paarden. De paarden komen iedere dag buiten ( niet de gehele dag). Er is een simpele buitenbak ( gewoon zwart zand ) maar voor mij goed genoeg. Een paard stallen kost daar dacht ik 175 euro ( mijne is nog veulen), er wordt dan voor je gemest en ze worden binnen en buiten gezet. Als je wil kan ik vragen of er nog een plekje voor je is.