Gezocht: Tijdelijke baan in de paardenhouderijsector.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Gezocht: Tijdelijke baan in de paardenhouderijsector.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 18:10

Gezocht:
Tijdelijke baan in de paardenhouderij sector.

Hallo,

Mijn naam is Conchita de Maille en ik ben 19 jaar oud.
Ik heb de Paardenhouderij opleiding gedaan aan het Groen College Goes. Ik ben dus opgeleid tot vakbekwaam Medewerker Paardenhouderij.

Wegens medische omstandigheden ben ik toen der tijd gestopt met deze opleiding. Nu heb ik goede medicijnen en kan ik weer aan het werk.

Ik kan pas vanaf september weer terecht in het onderwijs voor een nieuwe opleiding.
En nu zoek ik een baan in de paardenhouderij sector, om mijn kennis en ervaring in de praktijk te brengen.

Het gaat dus om de periode maart tot september.

Ik heb aardig wat ervaring opgedaan tijdens mijn interne stages. Ik heb oa stage gelopen bij Rieky Young in Vorstenbosch, Westernstal en bij Stal van Santvoort in Nederwetten, Springstal & fokkerij.
Op het moment loop ik stage bij Minnaar Quarter Horses in Koudekerke en ik heb vorig jaar mijn stage afgerond bij de Paardenmelkerij Nortier-Buijze in Oostburg.

Het liefst zou ik terecht komen op een westernstal of fokkerij omdat hierbij mijn intresse ligt.
Heeft of weet u iets anders voor mij, bijvoorbeeld dressuur stal of springstal dan hoor ik dat ook graag.

Het liefst zou ik mijn paard ook meenemen en ik ben dus ook bereid om intern op het bedrijf te verblijven.

Ik zoek niet specifiek iets in mijn regio.

Weet u iets, PB dan voor meer informatie!

Helpen tijdens ponykampen zou ik ook graag doen! Als het maar werk is tussen de paarden ben ik allang blij.

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:51