Ik ben op zoek naar:
- Een stal met naar voorkeur mensen die iets van IJslanders afweten, maar in ieder geval mensen die veel van paarden afweten. (zodat ze het kunnen herkennen als er iets mis is bijvoorbeeld)
- Een stal waar Röskur, mijn IJslander, geen stal hoeft te hebben, maar wel een weitje met schuilstal...! (eventueel een paddock voor 's nachts, maar iig altijd buiten en met toegang tot schuilstal.)
- Een stal waar hij elke dag het gewenste voer krijgt, en er elke dag ook even gekeken wordt bij hem. (1 x daags voer en 's winters hooi natuurlijk.) Zodat ik niet elke dag zelf hoef langs te komen. (ivm studie zal ik dat niet elke dag redden...)
- Een stal met een bos of landweggetjes (wel lange connecties, dus niet waar je binnen een half uurtje bent uitgereden...!) dichtbij, op HOOGUIT half uur stappen maar liever nog dichterbij natuurlijk.

Het liefste met een (kleine, maar wel normaal in te rijden) bak, mag buitenbak zijn, zolang er maar ergens is voor grondwerk en in een bak rijden en dergelijke. Verder geen vereiste faciliteiten, hoewel afspuiten in de zomer wel fijn zou zijn, + een plek waar ik mijn zadel + spullen kan neerhangen. (en een WC zou op zich ook fijn zijn

Het liefste voor een voordelig prijsje, maar we hoeven dus ook geen super-faciliteiten te hebben, alleen bovengenoemde.

Weet je iets? Stuur gerust een pb en misschien help je me er wel erg mee!