omdat ik nu toch maar eens echt leuke foto's van Tommie wil hebben ipv die slechte kwaliteit kiekjes, ben ik op zoek naar een fotograaf die m'n tinker een keer op de foto wil zetten.
ik woon in Veendam, provincie groningen, wie heeft interesse en wat zijn de kosten? (eventueel ook voor het laten ontwikkelen van enkele foto's ?
Kosten staan daar op, ik reken wel een reiskosten vergoeding. Als je intresse hebt, zal ik dat even uitrekenen. Verder staan ook extra afdrukprijzen op mijn site.
Geen reiskosten op doordeweekse dagen (anders 40% korting op trein). Voor 25 euro heb je 3 afdrukken erbij incl. een cd met 100 tot 200 of meer foto's. Zodat je zelf alle foto's die je maar wil van cd kunt afdrukken. Let op bij de meeste krijg je alleen een paar afdrukken erbij. Alle foto's worden gemaakt met een digitale spiegelreflex met 3 goeie objectieven erbij.
Foto's worden gemaakt met digitale spiegelreflex en een goed 18-200 objectief. Verdere informatie staat op de site. Uiteraard ook mijn portfolio en fotoreportages. De kosten voor een reportage bestaan uit een reiskostenvergoeding en een vrijwillige bijdrage. Foto's kunnen apart worden nabesteld en hiervan staan de prijzen ook op de site.