ik ben opzoek naar een instructrice die bij mij thuis kan komen. Ik rijd op B niveau, maar er moet veel aan mijn zit gebeuren. Ook moet mijn paard maar aanleuning etc krijgen.
Denk jij mij hierbij te kunnen helpen en vraag je niet een heel hoog bedrag, laat dan wat van je horen!
Ik geef les in en om Groningen en kom graag naar Vries. Ik besteed veel aandacht aan de zit van de ruiter. Het is ook mogelijk eens per twee weken les te nemen. Ik geef dan voldoende oefeningen mee om je in de tussentijd mee te vermaken.
Op mijn site (zie onderschrift) kun je meer lezen. Een proefles (met korting) is mogelijk.
Per uur € 25,00 + kilometervergoeding, gerekend vanaf 9715 GT Drie kwartier € 19,00 + kilometervergoeding Half uur € 13,50 + kilometervergoeding Kennismakingsles € 20,00 + reiskosten Overige: Meerdere personen op één lokatie (mits aaneengesloten lesuren) krijgen korting op het uurtarief Studenten krijgen op vertoon van collegekaart/OV-kaart korting op het uurtarief Korting op het lesgeld bij aanmelding van een nieuwe klant (alleen met kortingsbon**) ------------------------------------------------------------------------------------- bedankt voor je bericht! Jij geeft Maaike (van ofir van wkoekoek) toch ook les?
ik heb net even op de routeplanner gekeken en zag dat de afstand 20,1/20,8 km was. Hoeveel kosten worden er voor de kilometervergoeding dan gemaakt?
en als student krijg ik dan ook korting ofzo? (hoeveel)