wie wil er voor mij een serieuze website aanmaken, geen flutsite, waar ik eventueel later zelf kan toevoegen en of veranderen, (wil ik ook wel aan jou over laten) wie o wie , graag met voorbeelden, en kosten die eraan verbonden zijn,
hopelijk komt er reaktie
Laatst bijgewerkt door Siempie op 05-02-06 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel duidelijker gemaakt.
ik bedoelde een site die niet doorverbind.. het is verder een mooie site, maar niet wat ik bedoel , ik bedoel meer iets als, bijv, www.teckelkennel.nl
Wel of niet doorverbinden heeft niks met je site te maken, maar alles met je hosting. De site die hievoor werd aangegeven is gratis gehost, die site die jij aangeeft is betaald gehost. Verder is de site die jij als voorbeeld geeft www.teckelkennel.nl behoorlijk basic, iedereen die een beetje met html om kan gaan en bij voorkeur ook met de basis van css kan dat maken. Je kan dan hosten bij bv www.topservers.nl of een andere hostingaanbieder.
ik wil het voor mijn bonte paarden, die we fokken, waarvan al 1 ggk in in engeland,(bijv) en waar ik de paarden kan laten zien, de aanfok, eventuele verkoop, etc, hobby matig en toch profecioneele uitstraling, een betaalde link is geen probleem, , kan jij me helpen?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Arno24 is proffesioneel webdesigner, weliswaar met schappelijke tarieven, maar het lijkt mij eerlijk gezegd overdreven voor wat jij wilt. Ik zou het probleemloos moeten kunnen en vind het ook wel leuk om te doen, maar heb nu wat ruzie met dreamweaver, ben aan het zoeken naar de oplossing (misschien installatiefout).
Mocht je voor een andere oplossing kiezen laat het me dan even weten.
@Alwiene, je was me voor, nu verander ik het verhaaltje even, haha en ik heb een pb gehad,misschien is dat ook wat, maar alwiene, wat vraag je ervoor, mag uiteraard via pb