hengst te koop in heerhugowaard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

koshkosh

hengst te koop in heerhugowaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:44

Wie kent een stoeterij in heerhugowaard waar ze een z1 hengst te koop hebben. Wil graag reageren naar hen toe maar ben een beetje huiverig geworden voor handelaren. Wie heeft ervaringen met deze stoeterij?de hengst is van caletto. Hoop dat iemand dit paard kent en mij wat goede ervaringen kan pben.

Ik hoor het wel wanneer iemand wat weet!?Dan weet ik of het een betrouwbaar adres is en dan kan ik die man eens bellen voor een bezichtiging.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:27

Stoeterij de Toekomst misschien?
Meer stoeterijen ken ik eigenlijk niet hier in Heerhugowaard.
Voor de rest kan ik ook niks over hun vertellen, heb geen ervaring met hun op dat gebied.

Ze hebben een website die staat ook ergens aangegeven op www.paardensport.nu, ik weet niet precies waar.

Succes met zoeken.

Kabouterdans

Re: hengst te koop in heerhugowaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:44

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:58

een stoeterij is meestal wel goed goed en eerlijk qua verkoop.
zeker als je dit vergelijkt met sommige handelaren.
je kan toch ook gewoon bellen info vragen, en als het dan niets is gewoon laten gaan?

koshkosh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 22:54

Tja, ik kan wel gewoon bellen maar ik kom uit limburg dus wat meer info zou best erg welkom zijn. Ben getipt door een vriendin die ook in het zuiden woont die dit paard te koop zag staan. Dus verder weet ik ook niets, helaas. Wel bedankt voor jullie reacties!!

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:05

dubbel post ik TEM

noba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:11

Ja, deze stoeterij heb ik via via wel van gehoord. Zal het nog eens navragen maar vlgs mij is dit een betrouwbaar adres. Heb er goede verhalen over gehoord. Groot gelijk hoor dat je info zoekt. Je gaat er anders helemaal voor niets heen en niet geschoten...........je hebt nu in ieder geval 1 iemand die deze stoeterij kent(positief). Misschien volgen er nog meer.Ik zal je wel een pmtje sturen met het telefoonnummer van die vrienden van mij. Zij doen trouwens vnl in springpaarden hoor!!!

koshkosh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 23:17

Heel erg bedankt joh!!Ga ik maandag maar idd ff bellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 00:37

EA CO --> EA GZ Diensten.

noba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:27

Nou Koshkosh, hoop dat wat gehad hebt aan mijn info. Is er nou echt niemand anders die deze hengst in de omgeving van heerhugowaard kent?Heel raar! Ik heb de advertentie ook gelezen inmiddels. Hij heet toch penalty? Dat moet iemand toch wat zeggen, lijkt mij? nou meer kan ik niet voor je doen helaas maar hoop dat er toch nog wat specifiekere reacties komen.suc6

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 12:39

Die caletto wordt negen dit jaar toch, Penalty heet hij geloof ik?

Is een fijn paard! Goed springen ook, maar wel wat heet in het parcours
Als dressuurpaard ken ik hem niet(kom alleen op springconcoursen ), maar volgens mij kan hij ook wel aardig lopen.

Wist trouwens niet eens dat hij nog hengst was dus hij is niet lastig op het voorterrein.

Gewoon een keer bellen en als dat je aanspreekt gaan kijken. Noord-Holland is het einde van de wereld niet (ik rij van Den Helder naar castenray met de trailer makkelijk binnen 3,5 uur )