hoihoi
misschien beetje apart topic maar ik ben vanaf mei op zoek naar een baan, ik ben dan klaar met school heb dan paardenhouderij en management gedaan in barneveld en hoop in die maand ook mn orun diploma te halen, maar ik ben niet specifiek op zoek naar werk tussen de paarden, eerlijk gezegd dat verdiend zo weinig... in de toekomst hoop ik zelf wat op te kunnen zetten maar dat kan natuurlijk niet zonder gewerkt te hebben dus geen geld...
ik weet nog niet wat ik zoek qua werk maar het liefst in de regio van amersfoort, bunschoten, nijkerk, barneveld, voorthuizen die richtingen..
wat wil ik doen??? nou daar ben ik zelf nog niet helemaal uit, misschien heeft iemand een optie of denkt van misschien is dit wat voor je?
ik word volgende week 20 jaar, ben enthousiast, houd van werk met mens en dier, flexibel, zoek liefst een fulltime baan van 40 uur per week. maar ik moet dus echt aan het werk en helaas in de paarden word dat meestal niet meer dan 4 euro per uur betaald dus als ik iets voor de toekomst wil opbouwen zal ik iets anders moeten verzinnen.
weet iemand iets dan hoor ik dat heel graag en mocht je nog wat van me willen weten hoor ik dat ook graag.
groetjes roelinda