Stalling omgeving Haarlem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joycevita

Stalling omgeving Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 17:50

Hallo,

Wie weet er een betaalbare stal in de omgeving van Haarlem/Velserbroek waar ik niet zelf hoef te voeren? Alle suggesties zijn welkom!

Groetjes

aerdenhout

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:53

Hay Ik weet niet wat jij betaalbaar vind,maar bij ons is er nog een box vrij.Ze staan overdag een paar uurtjes buiten als het weer het toelaat,en alles word uitgemest,drie keer per dag hooi en drie keer per dag krachtvoer. We staan nog als manege Aerdenhout aangegeven,maar zijn voornamelijk pensionstal. Ik zou zeggen kom eens langs,wij zitten op de zandvoorterweg net na station heemstede aerdenhout

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:00

Wat vindt je betaalbaar? Wij hebben op stal nog twee boxen vrij. Het is een pensionstalletje in vogelenzang. Mocht je interesse hebben pb maar even.

Karoena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 16:12

Ik weet een hele leuk stal in Vijfhuizen, vlakbij Haarlem. Een vriendin van mij staat daar en is qua prijs/ kwaliteit verhouding niet duur. Er is een stapmolen, een overdekte longeercirkel, 2 binnenbakken en 2 buitenbakken. Er wordt elke dag uitgemest, behalve op zondag. En er wordt 3x per dag gevoerd.

joycevita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 21:58

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben helaas nog niet in bezit van een rijbewijs dus het moet vanuit Haarlem-centrum wel makkelijk berijkbaar zijn via openbaar vervoer of fiets. Mail eventueel de prijzen en details naar me toe.

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:42

Je bent gepbt door mijn zus hoorde ik. Daar staat meer info in over ons stalletje. Kijk in mijn profiel voor foto's.

joycevita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 22:31

Bedankt voor alle reacties, suggesties blijven welkom. Ben er nog niet helemaal uit. xxxxxxx