Het rijden met mijn paardje (Metall x Samber) gaat niet zo goed als ik gehoopt had. Het gaat naar mijn idee steeds slechter. Samen met mijn instructrice hebben we een aantal dingen onderzocht. Daaruit kwam dat ik nog wel eens scheef wil gaan zitten, niet veel maar toch...... Ook was mijn zadel een tikkeltje scheef, waarschijnlijk omdat ik scheef zit. Toen zijn we het paard eens goed gaan bekijken en nu blijkt dat haar ene heup net iets hoger staat dan de andere. Dus alles is scheef, paard, zadel en ik.
Nou zoek ik dus een goede fyso die me kan helpen om mijn paard weer recht te krijgen. Ik zelf woon in Wildervank en het zou dus wel makkelijk zijn als het in de buurt is, dus provincie Groningen/Drente
chris meulyzer, een belg, komt een paar dagen in de week voornamelijk noord nederland bezoeken. zijn bedrijf heeft Happy Horses en hij is gediplomeerd rijleraar, trainer, kine-, en fysiotherapeut voor dieren en gebitsverzorger zoals op zijn kaartje staat:)
een hele geschikte en vooral kundige man, voorrijkosten 15,- en uurprijs is 60,- incl. zijn nummer is 06 - 18138497
Fysiotherapeut Wijers uit Harkema, komt op afspraak aan huis. Hij heeft bij ons al veel paarden kunnen helpen (wij kopen regelmatig kneusjes om ze weer bij de wal op te helpen) Zijn tel.nr. 0512-352719