ponykamp voor volwassenen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Riddikulus

ponykamp voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 18:13

Hoi!

We zijn met een groepje vrienden een ruitervakantie aan het plannen voor de zomervakantie. We hebben al een aantal adressen gevonden, maar vaak zie je of enorme prijzen (tegen de duizend euro aan) en weinig variatie in het programma: Of alleen buitenrijden, of een week lang dressuurrijden.

Wij zijn dus eigenlijk op zoek naar een ponykamp (paardenkamp) voor volwassenen. Waar je dus 3 uur per dag met de paarden bezig bent op verschillende manieren (uitrijden, springen, dressuur, van alles wat). De playbackshows en volleybalwedstrijden mogen achterwege gelaten worden

Wie heeft een leuk idee?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 18:30

VMR --> EA GZ Diensten.

Marsu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:02

Heb je al gekeken op de website van trailfinders en time out(www.horseholiday.nl en www.timeoutreizen.nl) e.d. Daar staan ook goedkopere vakanties bij. En ook al wordt het wel vaak paardenvakantie genoemd. Vaak valt het toch ook wel onder de noemer paardenkamp. Willen jullie met eigen paarden of niet, binnen of buitenland?

Wellicht dat ik nog wel een leuk adres weet, stuur me anders een pb'tje

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:04

idd trailfinders, of www.ijslandsepaarden.nl werdt het geloof ik ook wel eens geregeld maar dat zijn dan wel weer ijslanders alleen. en miss gewoon rond bellen

Riddikulus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 15:54

BarbaLala schreef:
idd trailfinders, of www.ijslandsepaarden.nl werdt het geloof ik ook wel eens geregeld maar dat zijn dan wel weer ijslanders alleen. en miss gewoon rond bellen

Hey! Bedankt voor je reactie. Jammer voor ons gaan er ook jongens mee, waarvan er eentje 2 meter is. het lijkt me niet echt handig om zo iemand op een ijslander te plaatsen

Maar evengoed bedankt!

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:22

In Drenthe, Amerika organiseren ze ook ruiterkampen voor volwassenen

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:25

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:35

Die bedoelde ik!

Riddikulus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 17:52

haffie_lover schreef:
http://www.rancho-de-verano.nl

Is een kamp voor volwassenen

Dank je wel. Maar we willen graag engels rijden/. Bij western heb je minder mogelijkheden. Geen dressuur en springen en dat willen we toch wel graag

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:29

ik wil niet verveldnd doen maar dit komt van de website van Rancho de Verano : Wij hebben veel verschillende rassen paarden waar wij op rijden; Quarter- horses, Paints, IJslanders, Fjorden, Friezen, Arabieren, er is voor iedereen een geschikt paard. Zelf mag gekozen worden tussen western of engels rijden.

enneh, Bij western heb je minder mogelijkheden dan weet je niet wat western allemaal inhoudt...

pubelia

Re: ponykamp voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:31

ik denk dat als je aan robin van de TB vraagt dat ze ook een volwassenen kamp maakt...