Homeopaat omgeving Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jestop

Homeopaat omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 12:39

Ik weet niet of het in dit forum hoort anders sorry daarvoor maar ik zoek een goede Homeopaat in de omgeving Utrecht. (graag ook iemand die mijn paard kan doormeten) Weet je iemand dan hoor ik het graag!

Noon

Re: Homeopaat omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:41

Topaas schreef:
Ik weet niet of het in dit forum hoort anders sorry daarvoor maar ik zoek een goed Homeopaat in de omgeving Utrecht. (graag ook iemand die mijn paard kan doormeten) Weet je iemand dan hoor ik het graag!

Eric Laarakker is echt geweldig, die zit in de Bilt...en heeft een holistische kliniek.

www.holistischdierenarts.nl

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 12:55

OK, maar deze kan niet aan huis komen toch? Weet je toevallig iets over de kosten van een consult? Ik denk dat ik sowieso wel even ga bellen bedankt.

als er trouwens meerdere mensen zijn die dit ook doen hoor ik het graag!

Noon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:57

Topaas schreef:
OK, maar deze kan niet aan huis komen toch? Weet je toevallig iets over de kosten van een consult? Ik denk dat ik sowieso wel even ga bellen bedankt.

als er trouwens meerdere mensen zijn die dit ook doen hoor ik het graag!

neej volgens mij kom hij idd niet aan huis. wij zijn toen naar hem toegegaan (dikke 2uur onderweg) met merrie en veulen.

consult, ik weet het niet precies meer rond de 100 euro?
maar zonder hem was mijn veulentje er waarschijnlijk niet meer geweest dus ben blij dat we erheen zijn geweest.

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:59

Laarakker komt ook aan huis volgens mij, ken mensen hier op het forum waar hij thuis is geweest vraag anders eowyn04 hier op bokt, zij heeft hem ook

Luuxje

Re: Homeopaat omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:39

Hoi,

Een consult bij laarakker kost 109 (excl btw) en bij 50 km of meer wordt er ook nog km vergoedeing berekend. Hij zit alleen gigavol en er is een grote wachtlijst. Weet niet of je snel bij hem terecht kan als je daar heengaat. Weet ook niet of dat veel scheelt qua bedrag voor consult. Ga ik volgende maand wel zien. Hij is nu twee keer "aan huis" geweest en moet volgende maand daar heen.

Succes

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 15:50

Jeetje zeg wat een geld!! Nou goed ik bel hem wel even! Bedankt!

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 15:57

Ik heb trouwens ook Gerrit Zomer een mail gestuurd. Misschien is dat ook wel wat?