hallo ik zoek iemand die mijn haren in kleine vlechtjes kan doen?en met nep haar erbij door. wie kent iemand die dat kan.ik zoek wel iemand die hier een beetje in de buurt woont want ik woon in manderveen. *o/*
Euh, stomme vraag misschien, mijn topografie is van jaaaaaaren geleden, waar ligt Manderveen?Klinkt als Drenthe oid. Als het in de buurt van Rdam is weet ik iemand.
Manderveen ligt in de buurt van Almelo, tegen de Duitse grens. Ik verplaats dit trouwens even naar EA-Diensten.
in enschede zit een afrikaans winkeltje, die heeft het een paar jaar geleden bij mij gezet, erg mooi resultaat
Ik kan het wel,maar waar ligt Manderveen ergens in de buurt ?en wat zijn je wensen ? met inlvechten het eerste stuk ?
Hoiik zet vlechtjes in rotterdamvoor 95 euro inclusiefook in andere plaatsen als ik het kan combineren. anders wordt het te duur om erheen te komen, omdat ik geen rijbewijs hebgroetjes Renskehttp://photobucket.com/albums/a275/acoustic3voor vlechten, dreads, weaven, cornrows, echte dreads, twisters, dreadelastieken en dreadklemmen