Ik weet er ook nog een,Die heeft een paar jaar stage gelopen bij mij hoefsmid.En die kan meestal de volgende dag al komen.Als je telefoon nummer wil.Even pben..
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
denk je dat het niet belangrijker is om een GOEDE hoefsmid te hebben dan een goedkope? op www.paardensport.nu staat een lijst met hoefsmeden (er zijn overigens al meerdere topics over geweest, daar zijn diverse namen in langsgekomen!)
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
natuurlijk ,maar als ze gediplomeerd zijn zijn ze toch goed;)
die garantie geef ik je niet hoor! (helaas gaat dat niet altijd op)
wij hebben sinds kort Schellingerhout en zijn heel erg tevreden over zijn werk! Hij is gediplomeerd, betaalbaar (prijzen staan op zijn site) komt op tijd, etc.
gediplomeerde smeden staan op: www.hoefsmedenvereniging.nl Op de andere sites staan ook ongediplomeerden tussen (niet dat deze perse slechter zijn hoor, maar bij de gediplomeerden heb je de garantie dat ze het in ieder geval goed geleerd hebben.)