Ervaring Paardenshop.nl?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Ervaring Paardenshop.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 22:12

Ze lijken niet duur, en bezorgen is in veel gevallen gratis... Hebben hier al bokkers besteld?

Lous

Re: Ervaring Paardenshop.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 00:18

Hier loopt al een topic over maar goed maakt niks uit zal nog een keer mijn positieve ervaring vertellen.
Als ze dingen op voorraad hebben heb je de dag na betaling al thuis en als je mailt met vragen sturen ze altijd snel een antwoord terug.
Ik was al een tijdje op zoek naar een knalroze sjabrak en had een leuk sjabrak op de site gezien die ze ook in het roze hadden. Ik dus een mailtje gestuurd dat ik al lang op zoek was naar een knalroze sjabrak en me afvroeg of ze met roze ook knalroze bedoelde. Toen kreeg ik al snel antwoord terug dat ze een nieuwe kluer hadden pink en dat dat waarschijnlijk de kleur was die ik bedoelde. Ik dus besteld, maar kreeg een mailtje dat ze niet meer leverbaar waren en dat ze ze aan het eind van de week weer binnen zouden krijgen.
Uiteindelijk twee dagen erna mijn sjabrak binnengekregen. Geen verzendkosten, en ze sturen er altijd een extraatje bij. Ik had een sponsje gekregen inde vorm van een paard, maar heb van andere bokkers gehoort dat ze snoepjes hadden gekregen.
Hele goede service dus, ik ga zeker vaker iets daar bestellen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 01:09

VMR --> EA GZ Diensten.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 10:00

ik had ze gebeld, ze zitten namelijk in hengelo en ik wou graag een broek passen voordat ik hem kocht... geen probleem volgens hun. mijn maat was er alleen niet meer en die moesten ze even bestellen. ik zou gebeld worden wanneer die binnen was.
heb er nooit meer iets van weer gehoord

ik weet niet hoe ze zijn als je wat besteld via de site, maar als dat op dezelfde manier gaat