Wie weet een goede menner in omgeving Rotterdam?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Wie weet een goede menner in omgeving Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 18:32

Ja, het moet er toch van gaan komen.. Deze week gehoord dat die bolle van mij meer moet gaan lopen, bij voorkeur voor de kar.. Hij is in slechte conditie omdat 1 uur per dag intensief rijden niet voldoende voor hem is.

Op advies van de dierenarts zou ik nu dan toch eens moeten kijken of ik hem voor de kar kan zetten.. Maar er zijn wat problemen, waaronder dus ook het probleem dat ik niet weet of hij het wel kan!

Plus dat ik geen menbewijs heb en dus niet zomaar de straat op kan met meneertje.. En ik heb geen kar, hihi

Dus ik zoek nu iemand die een ervaren menner is en hem een keer wil inspannen om te kijken hoe hij zich gedraagt en eventueel ook mij ( bij gebleken werkwilligheid ) het kan leren zodat ik mijn menbewijs kan gaan halen

Mocht iermand een goed persoon weten dan graag!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:12

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:41

UZ --> EA GZ Diensten.

A10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:35

Sjonniej schreef:
www.stalderonde.nl in Poortugaal.

Zijn die goed dan Sjonniej , nooit van gehoord

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:25

Dat zijn mensen die professioneel uitbrengen en ook meedoen aan internationale competities en dergelijk. Kortom, ja denk het wel dus.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:50

Niet bijdehand doen Albertine Ik had jou ook kunnen opgeven, jij zit tenslotte ook in regio R'dam

A10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 16:33

Sansje schreef:
Dat zijn mensen die professioneel uitbrengen en ook meedoen aan internationale competities en dergelijk. Kortom, ja denk het wel dus.

Haha

mosagaat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:13

Hoi Als ik zo naar jouw standplaats keek (piershil) Hoef je denk ik niet zo ver te zoeken er zijn bij jouw in de beurt heel veel goede menners die jou vast op weg willen helpen en dan hoef je nog niet eens ver van huis. want er zijn heel veel menners in de hoeksewaard die veel kwaliteit in huis hebben. en ook eventueel de spullen. een paar adressen nodig laat het dan maar even weten!

KikiR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 19:54

Hoi Tallie,

Er zijn al veel suggesties gedaan, dus misschien heb je al iemand. Anders is er bij ons op stal ook een gepensioneerde man die zijn eigen paarden het mennen heeft aangeleerd.
Dat is bij pensionstal Neeleman in Rotterdam Overschie http://www.members.lycos.nl/pensionstalneeleman/

Groetjes,
Kiki

Tallie1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 23:57

Heb inmiddels aardig wat tips gehad van mosagaat! Daarvoor dank!

Ik ga er van de week mee aan de slag!