Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zietje schreef:Of de Hollandsche Manege, die zit midden in de stad! Die is wel wat duurder.
www.dehollandschemanege.nl
Zietje schreef:Dat waren wel Vincent zijn plannen als ik het goed heb begrepen....
Pluutje schreef:Laat je het even weten als je een reactie heb biep? (Weet trouwens niet of ik daar wel zo graag zou willen staan, maar dat is weer een ander verhaal).
Kahmann lijkt me trouwens ook wel fijn: http://www.stalkahmann.nl/
Pluutje schreef:Nou ja, ik weet niet of er verder veel gaat veranderen. Maar er zijn nu geloof ik best veel lessen, in allebei de bakken, dus kun je niet altijd terecht. Geen longeer/losgooi bak, geen stapmolen, solarium, spuit plaats met warm water. Maar kom er nooit meer, dus echt betrouwbare informatie is het misschien niet.
Is manege de ruif niets voor je? Is ook niet goedkoop, maar ook niet zo ver(iig dichterbij dan ouderkerk lijkt mij). En daar zijn ook genoeg leuke bijrijdster te vinden(of heb je er inmiddels al 1?).
Weet zoizo niet of je bij de Hollandsche al per 1 feb. terecht zou kunnen(weet niet of het alleen plannen zijn of dat het echt al zo is), bij de Ruif in ieder geval wel.
Tuhan schreef:Hoi,
Ik sta op stal amstelhoeve met mijn pony en dit bevalt mij uitstekend.
Je paardje krijgt 5x per dag eten, als je het wilt kan hij in de stapmolen gezet worden, er is een binnenbak 20 x 60, een buitenbak 20 x 60 een mooie longeerkraal, een springweide en een losgooibak, 2 solaria, spuitplaatsen met warm en koud water en een gezellige kantine. Je kan altijd lekker rijden en het is nooit superdruk. Er worden veel wedstreijden georganiseerd en de sfeer is super.
Zelf kom ik uit almere hierheen, en als ik werk(in amsterdam) ga ik na mijn werk je bent er zo
groetjes Kim
Pluutje schreef:Ik rijd een paard bij op manege de Ruif, is voor mij een kwartiertje fietsen. (woon vrij dichtbij jou, bij het Suriname plein in de buurt), met de bus kan ook, vanaf het Hoofddorp plein met de 145(of was het nou 154?haha), die stopt voor de manege.
Tuhan schreef:Haha nou ik ben 22 jaar en heb ook een pony, moest vroeger alles zelf doen, dus voelde me ook een vreemde eend, maar ze denken daar absoluut niet zo hoor