bedankt beide ik denk dat ik er dan daar eentje leen moet ik even aan mijn pa vragen of die mee rijdt erheen enzo ben vrijdag vry dus denk aankomende vrijdag
haha ja idd we kunnen ook wel een dag afspreken als je het leukt vindt om me te helpen kan je rox glijk zien maar dat moet savonds tog zijn als je uit je werk ben ? ik wil hem dan voor een halve dag huren 12,50 of int weekend moet ik even paps of mams lief aankijken of ze even mee gaan
Ja, wilde sowiezo nog een keer komen kijken bij je.. want tuurlijk vindt ik dat leuk. Weekend is dan beter denk ik. Alleen zaterdag heeft marsss wedstrijd. Misschien volgend weekend? Maar dan niet de 28e want dan moet ik naar bunschoten een clinic van t minipaardenstamboek
haha nee idd vindt ze dat niet erg maar ze vinden het op willemshof zo ie zo neit alles dat je allemaal mensen mee neemt en ik dacht aan volgend weekend eli maar aangezien zaterdag niet kan dan pas over 3 weken en dat duurt nog zo lang dus even kijken
ja maar t is bij de mensen aan huis, dus als je van te voren belt kun je t misschien gewoon afhalen. Ze zijn normaal maandag, woensdag en vrijdag open van 2 tot 8 en zaterdags van 9 tot 5 dacht ik
heel misschien heb ik aankomende zondag wedstrijd dus het liefst als het nog kan daarvoor haha moet stef dan even bellen zo want zij heeft ook wedstrijd en zou voor me bellen maar je wete hoe ze is
ja of we moeten t deze week een keertje 's-avond's doen? Maar je moet er wel rekening mee houden dat je toch al snel 2 uur zeker bezig bent. En geef je haar een tranqualizer? En heb je dekens? En heb je al antwoord van de Horse Barn?
de wedtsrijd gaat zondag niet door dus eht kan eventueel wel zondag ik heb geen tranqualizer en wat is dat ? een kalmeing smiddel ? ze stata nu zonder deken ik heb een zweet deken en die stal deken die krigj ze dan op en ik ga volgende week een nieuwe deken kopen' het s al best laat om te scheren dus hoe eerder hoe beter haha nee maar als ik zeker weet dat me pa zondag mee kan rijden dan bel ik er even heen