stallings mogenlijkheuden ede en omstreken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hollander

stallings mogenlijkheuden ede en omstreken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 00:13

Hallo,

Omdat ik binne kort (ca half jaar tot jaar) ga verhuisen richting ede maar weet nog niet precies welke plek het gaat worden maar rond om ede ergens wil ik graag kijken welke stallings mogenlijkheden er zijn en wat de kosten zijn?
Wij gaan wel ruim wonen maar niet ruim genoeg voor een pony erbij..moeder heeft liever een grote tuin.

Maar goed ik ben dus benieuwt wat de kosten zijn daar in de buurt en welke mogenlijkheden er allemaal zijn?

Zijn er mogenlijkheden als zelf paarden stal naast huis en veder op stukje land huren of kopen?

Diva

Re: stallings mogenlijkheuden ede en omstreken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:48

Hollander schreef:
Zijn er mogenlijkheden als zelf paarden stal naast huis en veder op stukje land huren of kopen?

Ligt eraan waar je gaat wonen. Echt in de bebouwde kom van Ede zal dat moeilijk zijn. In het buitengebied kan dat misschien makkelijker.

Idem voor stalling; waar in Ede wil je stalling zoeken? Aan de kant van Veenendaal, Bennekom, Lunteren, Ederveen?

Prijzen kan ik je zowiezo niet echt aan helpen (ik denk dat je iig wel €180-200 moet verwachten), maar het is een kleine moeite om een aantal stallen te bellen als je wat namen hebt denk ik.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:32

Ook in het buitengebied is een huis met een beetje grond haast onbetaalbaar. Ga maar uit van Euro 400.000 als beginprijs, met een beetje grond erbij zit al snel aan de Euro 700.000 en dan heb ik het over in totaal 3 a 5ooo m2.
Pensionstallen zijn er genoeg, met verschillende mogelijkheden. Kosten varieren van Euro 180 tot Euro 250.

Ga eens overal kijken wat je aanspreekt en kijk ook naar de omgeving voor het geval je ook graag het bos/hei op wilt.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:50

VMR -> EA GZ Diensten

Jasmijn159

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:55

Ben het eens met Merens dat het in de bebouwde kom van Ede heel moeilijk is om grote stukken grond te kopen.
Dat is denk ik wel makkelijker in Wageningen (Hoog) Ik ken daar 2 mensen die allebei een huis hebben met weiland om de hoek, maar de prijzen zullen zeker niet meevallen.

Pensionstallen zijn er wel genoeg...maar wat dichterbij is ligt aan de wijk waar je gaat wonen.
Als je meer info wil kun je me pben.

aletniessen

Re: stallings mogenlijkheuden ede en omstreken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:34

Wij starten een pensionstal in Otterlo
Stoeterij Willemien.
De website gaat als het goed is vandaag het web op.
www.stoeterijwillemien.nl