Wie kan mij helpen aan het adres van een transporteur die paarden per vliegtuig vervoert. Ik heb al bij diverse geïnformeerd maar krijg weinig respons. Het gaat om het vervoer van 5 paarden naar Suriname in (ongeveer) oktober van dit jaar.
ik ken iemand die zo'n beetje alles van export af weet! en is toevallig ook nog surinaams, hij kan je zeker weten helpen! als je meer wil weten kun je me pben!
www.ehs.be natuurlijk info@ehs.be of voor meer specifiek filip@ehs.be Die doet alle bijzondere vluchten, op Suriname wordt er nl niet echt standaard gevlogen
Stuur maar een emailtje met je vraag om informatie, vermeld mijn naam, en je krijgt zo snel mogelijk een offerte op maat
Ongetwijfeld Maar bedrijven als horse international en European Horse Services zorgen voor het totale pakket, dus ook op orde maken van alle papieren, transport naar vliegveld, quarantaine etc. Dacht dat KLM dat niet deed?
Ja. helaas nog wel alleen KLM, vandaar ook die hoge prijzen voor de gewone vlucht. Ze hebben nog geen concurrentie hoewel daar dit jaar misschien verandering in gaat komen. Misschien is er dan ook een andere maatschappij die wel paarden vervoerd.
lijkt me heerlijk om met me paardje naar suriname te kunnen gaan . ik heb daar familie wonen (me ouders komen er vandaan) en me oom werkt daar op een manege .
ooit ga ik er ook heen met me paardje..... voorlopig alleen me vriend en ik
Als je paarden naar Suriname wilt vervoeren,zal het waarschijnlijk via Miami gaan en van daaruit met de boot.Misschien zijn er wel nog andere maatschappijen die vanaf Miami doorvliegen,Ik weet dat Fedex veel paarden binnen Amerika vervoerd maar of ze ook richting Suriname gaan...geen idee. Naar Miami zal waarschijnlijk met MartinAir gaan.De KLM vliegt niet op Miami met een 747-combi of vrachtkist.
Er zijn vele agenten die voor internationaal paardentransport kunnen zorgen.OA EHS...HSI...triton...langeweg livestock serves en world animal transport.Keuze genoeg zou ik zeggen.
Er zijn vele agenten die voor internationaal paardentransport kunnen zorgen.OA EHS...HSI...triton...langeweg livestock serves en world animal transport.Keuze genoeg zou ik zeggen.
Helaas niet naar Suriname. De keurze is zo beperkt dat ik er nog niet één gevonden heb. Tijd gaat nu wel dringen.
En heb je dan ook geen antwoord voor via een omweg? Ik weet wel dat er paarden naar de Nederlandse Antillen bijv. via Miami idd gaan, en vanaf daar met een andere maatschappij. Maar rechtstreeks op Suriname niet.