Voor een paardje wat niet gewend is hele dagen op stal te staan, ben ik op zoek naar een stukje grond met een tochtvrije en regendichte inloopstal. Het liefst met jaarrond weidegang en ook het liefst met niet te dominante weidemaatjes (merries en/of ruinen).
Het is voor 1 trekpaardmerrie (1.65 hoog) van 12 jaar.
Ik heb wel de mogelijkheid van een stalling, maar het liefst zou ik toch een jaarrond weidegang willen, met de mogelijkheid te schuilen voor slecht weer en felle zon. Het paard is nog niet in mijn bezit, wil eerst op zoek naar een geschikte plek voor haar, voordat ze deze kant op zou komen. De huidige eigenaren zeggen dat ze ronduit ongelukkig wordt van het stal-leven, dit wil ik het paard dus ook niet aandoen..
Het liefst binnen een straal van 10 km rondom postcode 2403 (Alphen aan den Rijn). Maximaal 100 euro per maand. Ook geen natte modderweides in verband met mok en hoefproblemen! Goede uitrijmogelijkheden langs goed verlichte wegen/fietspaden en niet al te snel verkeer zou ook prettig zijn. Rijbakken zijn geen noodzaak als de uitrijmogelijkheden goed zijn.. Ik wil ook elke dag een bezoek kunnen brengen en een lampje voor de avonduren zou ook fijn zijn

Weten jullie ondanks mijn vele eisen iets, laat het me dan weten..
Groetjes Dianne