[GZ] 1 of 2 paarden voor paar uurtjes omg. landgraaf/heerlen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

[GZ] 1 of 2 paarden voor paar uurtjes omg. landgraaf/heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 23:00

hoi hoi ja titel kon niet alles op wat ik zoek

iemand die zijn paard of paarden voor een paar uurtjes wil verhuren af en toe omgeving Landgraaf *Ubach over worms* en/of
omgeving heerlen *brunsummerheide* dus dicht in de buurt van en naast. (bv: nieuwenhagen, meezenbroek, palenmig of hoe je het ook maar schrijft)

waarom???
nou ik en mijn vriendin willen af en toe maar gaat verlopig om 1 x maar als ik iemand gevonden heb is het prettig vaker te kunnen en dat zal niet super veel worden hoor! willen af en toe in de hei gaan rijden..ik reed daar altijd met de manege en met een verzorgpaard en de arabier van een vriendin van mij dus ken de weg daar...(vandaar dat we daar willen gaan rijden)
liefst wel paarden of grote e-pony. hoeft geen ras te zijn. en welk ras maakt nisk uit bloedtype maakt ook niks uit. en geslacht ook niet. temprament bij mij maakt het niks uit voor mn vriendin niet al te! leeftijd geen enkel probleem (dus mogen ook jonge paarden zijn)

over mijzelf...ik zal of wij zullen iets ondertekenen als je dit wilt zodat je zeker bent dat je paarden thuis komen ik geeft zelfs als je wilt mijn adres door.
ben geboren 29-03-1988 en rijd vanaf mijn 7de jaar. ben goed voor paarden ben een gevordere amazone/ruiter met veel ervaring met jonge paarden oudere enc vandaar dat het niks uitmaakt wat voorn paardje het is. ik ben serieus, zelfstandig en heb een groot verantwoordigings gevoel. je hoeft niks te doen ik wil best (vind het leuk) zelf poetsen en opzadelen en ook na het rijden. als je paard redelijk of goed verkeersmak is vind ik het geen probleem om van waubach of ergens naar de hei te rijden al weet ik in waubach niet super de weg naar de hei wel als ik via nieuwenhagen ga ken daar ook de weg binnendoor dus hoef niet veel langs de drukke weg dan...nouja alles is bespreekbaar.
Nh mensen ook welkom dus opzich heb ik echt niet veel eisen buiten de schofthoogte. dus grote e-pony, liefst paard tot shire formaat.

heb jij iets of weet jij iemand mail mij dan even Xanne93@msn.com of stuur een bpjte!!!

PS:
heel misschien kom ik dan wel eens vaker met haar ofzo maar als het mag kom ik ook wel eens alleen (dat ik iemand tref in de hei *als ik iemand tref is het die meid met de arabier* ofzo)

nouja ALLES is bespreekbaar...dus denkt u er over heeft u iets of weet u iets mail dan gerust even!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 00:07

EA GZ Paarden --> EA GZ Diensten.

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 13:59

nog steeds opzoek naar een paard(en).
liefst particulier maar mag ook ergens van een bedrijfje zijn.