Ik zit in de organisatie van een actiedag waarmee we geld willen ophalen voor de straatkinderen in de Filipijnen, Manilla.
Op die actiedag willen we graag 2 pony's rondjes laten lopen met kinderen op hun rug voor een klein bedragje, om op die manier ook wat geld voor de straatkinderen op te halen.
We hebben al 1 pony 'geregeld'. We zijn eigenlijk op zoek naar een tweede lieve en betrouwbare shetlander die we mogen 'lenen'. Als de eigenaar/verzorger erbij wil zijn is dat uiteraard prima. Als de eigenaar dat er zelf niet bij wil/hoeft te zijn zal ik met de pony lopen (26 jr. 15 jaar paardenervaring).
Het is wel een beetje een brutale vraag, maar ik vraag het uiteindelijk om de straatkinderen in Manilla een handje te helpen.
De actiedag is zaterdag 25 maart van 9.30 tot 12.30 bij de Julianakerk aan de Prins Bernhardlaan in Veenendaal.
Wij hebben wel een heeeele lieve shetlander op stal staan die gewoon loopt enz. Als 't pas in maart is zou ik wel met de eigenaar kunnen overleggen en zorgen dat ik die dag zelf ook vrij heb. Weet alleen niet hoe dat zou moeten qua vervoer dan..