ik ben niet opzoek naar een dure pensionstalling, maar naar een gezellige kleinschallige stal.
ik ben afhankelijk van een fiets dus het kan simpelweg niet verder zijn dan een hal uurtje fietsen rondom haagse beemden. dit kan zijn teteringen, terhijden, prinsenbeek of in de haagse beemden zelf.
verder dan deze dorpen is voor mij simpelweg niet te doen vanwege opleiding in tilburg waarbij ik daarna geen uur ga fietsen of op de brommer naar mijn paard toe.
maximale stallingsgeld is 150 euro hiervoor zou ik graag willen dat mijn paard gevoerd wordt en binnen en buiten gezet wordt. mesten is niet nodig.
dit puur omdat ik vanwege school het me niet kan veroorloven om 2 maal daags naar me paard toe te gaan om deze handelingen uit te voeren. het klinkt alsof ik heel erg verwend ben maar als ik stalling zoek en ik vermeld duidelijk dat het niet te duur mag zijn en niet te ver en ik vervolgens reacties krijg van pensionstallingen voor 300 euro of stalling in roosendaal dan schiet het voor mij niet op.
dus aub geef alleen reactie als je iets hebt wat binnen mijn normen ligt
Sorry ik bedoel ook Hoeveneind van Akkermans want de Teteringse Bossen zit inderdaad in Prinsenbeek en is van Walter Swagemakers en daar zou ik inderdaad niet aan beginnen.