hallo ja de tijd komt eraan mijn haf moet eraan geloven. Ik wou dit erg graag zelf doen maar door tijdgebrek kan ik geen fatsoenlijk schema opzetten. Dus nu ben ik opzoek naar iemand die mij een eind op weg kan helpen. Ik wil wel dat mijn haflinger blijft staan op de plek waar hij al staat. Ik ga hem dus niet verplaatsen. Dus graag iemand in de buurt van grave dat ligt in noord-brabant Het is een zeer lieve ruin maar wel eenkennig. Hij is 100% verkeersmak en heeft ook al vaak een bit ingehad. loopt super mee aan het halster heb al veel grondwerk met hem gedaan. longeren gaat hem ook goed af. Heb hem ook al aangesingeld gehad dat doet hem ook niet veel. Alleen nu het zadel nog. graag zie ik de reactie's tegenmoet. met vriendelijke groet moniek
Ik ga hem niet verplaatsen omdat dit voor mij erg vervelend is ik heb dan geen vervoer om naar hem toe te gaan. Ik wil nauw betrokken blijfen bij het inrijden. Hij is ook al in een halfjaar tijd 3 keer verhuisd en dat vind ik nu wel ff zat En ik weet dat er best wel mensen zijn die gewoon naar mij toe komen. Ik heb daar een binnenbak en buitenbak en longeercircel dus genoeg te doen daar
Ik heb geen flauw idee van de prijzen nu dus ik kijk wel wat iemand er voor vraagt. het is wel goedkoper dan bij iemand in pension zetten maar goed ik zie wel en 30 km is wel ver voor diegene denk ik
ik heb het gevraagd en 30 km is inderdaad te ver, er is in hetzelfde dorp (bij die persoon) wel een pensionstalling, maar daar wil je hem niet naartoe doen, toch? inrijden/ zadelmak maken is 200 euro.
Nou ja ik kom wel enigzins uit de buurt. Ben niet proffesioneel in de zin van dat ik een opleiding heb gedaan op paardengebied, maar ik heb wel flink aantal ponys en paarden ingereden. Ik weet niet precies wat je wensen zijn, als het gewoon zadelmak en licht aanrijden is dan ben ik daar wel capabel voor als je hem dressuurmatig goed doorgereden wilt hebben dan kun je beter iemand anders zoeken. Ik kan wel een keertje komen kijken naar je paard en als het me levensgevaarlijk lijkt begin ik er natuurlijk niet aan. Maar ik heb je profiel gelezen en het lijkt me een leuk paardje. Wel zou ik hiervoor een vergoeding vragen omdat er toch benzine en tijd in gaat zitten.
ongeveer hetzelfde verhaal hier als arienette alleen heb ik ook geen opleiding gedaan en doe ik aan parelli. Kweet niet of je dat wat zegt, maar ik doe het ook met mijn haffie en hij pikt het goed op. Het geeft gewoon een goede basis. Maar goed...het is natuurlijk ook wat je er mee wil doen...als je echt de dressuur in wilt heb je met parelli ook een leuek basis maar dus niet dressuur matig. Dan zou ik ook een proffesioneel iemand voor aanschaffen.
Mocht ik je toch aanspreken dan laat maar een berichtje achter of stuur even een mailtje.