Meerijden met iemand naar Etten-Leur?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Meerijden met iemand naar Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 15:12

Over een week begint mijn nieuwe stage in Etten-Leur, ik ben dus op zoek naar vervoer. Ik vroeg me dus af of er mensen uit de omgeving van Klundert/Zevenbergen zijn, die op een woensdagmorgen naar Etten-Leur rijden en met wie ik eventueel mee zou kunnen rijden (tegen een vergoeding uiteraard). Het gaat om elke woensdagochtend, vanaf volgende week tot het einde van het schooljaar.

Groetjes Amanda

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:04

Volgens mij is de busverbinding daar erg goed hoor! En kan je dan niet bij de halte opgehaalt worden?

Juco

Re: Meerijden met iemand naar Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:06

Ik woon in Etten-Leur. Waar moet je stage lopen en hoe laatmoet je beginnen? Handig als iemand je een lift aanbied.

Amanda_T

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 22:31

Ik ga stage lopen bij Dressuurstal van Bedaf. Ik kan tussen 8 & 9 beginnen..Jah QuijoSavan, van ons naar etten-leur is niet te doen..Eerst met de bus naar of Breda, vanuit daar een bus naar Etten-Leur, of met bus naar Zevenbergen, met de trein naar Oudenbosch en dan de bus naar Etten-Leur toe, het is allemaal erg omslachtig, en het neemt onzettend veel tijd in beslag. Met iemand meerijden zou waarschijnlijk 35min duren, met het openbaar vervoer ben ik toch zeker 2 uur onderweg...Iig erg bedankt voor jullie reacties!