Stalling in (de buurt van) Waalijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ywie

Stalling in (de buurt van) Waalijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 00:45

Hoi allemaal,

Momenteel woon ik in Uden en werk ik in Waalwijk, aangezien ik het super naar mijn zin heb op mijn werk ben ik aan het overwegen om wat dichter daar bij in de buurt te gaan wonen.

Uiteraard zou mijn paard dan ook mee moeten verhuizen, vandaar dat ik het belangrijk vind om in mijn overweging ook te kijken naar de mogelijkheden voor pensionstalling. Momenteel sta ik bij een erg goede stal en dus ben ik op zoek naar iets soortgelijks in de omgeving van Waalwijk. Met andere woorden, wie weet er een goede pensionstal in de buurt van Waalwijk?

Wat ik belangrijk vind is goede stallen, die dagelijks schoongehouden worden, dagelijks weidegang (en eventueel aan de stapmolen) meerdere keren per dag voeren, goede mogelijkheden om te trainen en daarmee bedoel ik dus een goed verlichte buitenbak met goede bodem of een binnenbak.

Wie heeft er tips???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:17

VMR --> EA GZ Diensten.

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:01

Manege Pullens, Manege Duijkse Hoef, de Smulhoeve, Stoeterij Dick Hoefnagel

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:28

sandyjorgen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:02

in elshout zit een splinternieuwe stal. gorseweide.nl oid
geen stapmolen, paddocks in aanbouw. 20*60 goeie bodem , binnenbak rond de 240 voor paard

Estherh

Re: Stalling in (de buurt van) Waalijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:55

Paardenpension de kommer in loon op zand is de beste in de omgeving, ga in godsnaam niet naar Hoefnagel!!!!!!!!!!!!!
www.dekomer.nl Super, een binnenbak , twee buitenbakken en de paarden het hele jaar buiten. Met jeroen en agnes kun je afspraken maken die ook worden nagekomen

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:27

wat is er zo erg aan Hoefnagel???

Estherh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 00:25

clara schreef:
wat is er zo erg aan Hoefnagel???

Afspraken niet nakomen en liegen dat hij het wel heeft gedaan bv. beloofd dat je paard en veulen ook in de winter buiten komen ,dus mooi niet en wel beweren dat hij het wel doet, je paard dan te weinig eten geven omdat je hem daar op aan durft te spreken. etc ect. Indien ik stickers zou maken met daar op de tekst ik rem voor dieren maar voor hoefnagel niet, zou ik slapend rijk worden (zo veel mensen hebben een hekel aan hem).

veerledec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 00:30

Letterlijk naast de Kommer zit nog een stal: www.fabra.nl/stal
Elke dag van 8 tot half 12 staan ze buiten, of ze gaan aan de stapmolen. Vijf maal per dag voeren, zes keer per week uitmesten, ruime buitenbak, binnenbak etc.
Esterh, dan ben jij mijn buurvrouw dus

Estherh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 00:16

veerledec schreef:
Letterlijk naast de Kommer zit nog een stal: www.fabra.nl/stal
Elke dag van 8 tot half 12 staan ze buiten, of ze gaan aan de stapmolen. Vijf maal per dag voeren, zes keer per week uitmesten, ruime buitenbak, binnenbak etc.
Esterh, dan ben jij mijn buurvrouw dus

Ook toevallig. zo zie je maar weer wat een kleine wereld. Ik sta sinds december al weer drie jaar op de kommer. Mijn twee (B)engeltjes staan altijd samen met zijn tweetjes op de wei en hebben het onzettend naar hun zin. Sta jij al lang bij Fabra?

veerledec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:18

Via pb haha.