fokkerijen/stoeterijen van verschillende rassen iemand???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

fokkerijen/stoeterijen van verschillende rassen iemand???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 20:36

hoi hoi ik zoek eigenlijk voornamelijk in NL maar belgie en duitsland zijn opzich ook welkom maar hoe dichter he beter uiteraard (ik woon in het zuiden van Nederland) weet iemand 1 of meerdere fokkerijen en eventueel nog de site erbij van een of meerdere van de hieronderstaande rassen (goude gids enc kom ik niet zo heel ver en internet zoek ik me al heel wat af :S)

American saddlbred
Andalusiër
shire
Dales pony
Fell-pony
Oldenburger
volbloed arabier
hannoveraan
Nonius
clydesdale
Fries
oost-fries
kwpn
en als laatste de amerikaanse warmbloed. weet je nog een andere fokkerij die paarden fokt waar in het ras ook witte paarden met zwarte vlekken in voorkomen en die met schofthoogte paard zijn (geen e-pony) dan mag je ze er zeker bij zetten..want zover ik hoor en lees is bij de hierboven gestaande paarden.pony's geen of bijna geen waar vlekken in voorkomen (anders had ik een hannoveraan of kwpn ofzo zo gezocht)

elk adresje en vooral site adresje is welkom!!! van 1 of meerdere rassen als je wat weet zeg het dan!

alvast bedankt

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:47

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 16:50

www.yeguada-residelca.com = een Andalusier stoeterij bij Thorn net over de grens in Belgie.

http://www.staljongsma.nl = Een stal die met friese paarden fokt.

Mag ik weten waarvoor je de adressen nodig hebt? Pure interesse hoor, ben gewoon nieuwsgierig