wie kan mij helpen met beleren van mijn friese merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Katoo71

wie kan mij helpen met beleren van mijn friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 16:09

Ik zoek iemand die verstand heeft van het beleren van paarden, ik wil bij mij mijn eigen thuis mijn friese merrie van de zomer gaan beleren maar durf het niet alleen aan. Wie heeft tijd en wil ( tegen vergoeding ) helpen ?

Provincie utrecht.

rhijnauwen

Re: wie kan mij helpen met beleren van mijn friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:32

viewtopic.php?f=69&t=522291

wij hebben erg veel ervaring met Friese paarden, misschien lijkt het je iets om haar een maand bij ons neer te zetten en samen aan de slag te gaan?(stuur gerust een pb of emailtje als je meer info wilt hebben)

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:21

Rhijnauwen is echt een aanrader wat zadelmak maren/beleren betreft. Zij en haar man hebben veel ervaring en gaan op een eerlijke manier met de paarden om (rust, geduld, liefde).
Mooie is dat ze je als ze zadelmak is ook kunnen helpen, zodat je zelf ook leert met je jonge paard aan de gang te gaan. Boffen dat het voor jou niet zo ver weg is! Ze hebben overigens een goede bak die altijd te berijden is. Paarden komen ook dagelijks los.

zjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:14

Ik sluit me bij Kyona aan. Grootste voordeel vind ik, ten opzichte van vele andere stallen waar ze paarden zadelmak maken, is dat je er als eigenaar direct vanaf het eerste moment actief bij betrokken wordt. Dan kun je daarna ook veilig met minder begeleiding aan de slag!