Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luunthje schreef:Hallo,
ik ben net verhuist naar Geldermalsen, in de Betuwe. Nu ben ik op zoek naar nieuwe instructie. Ik heb al een aantal namen horen vallen hier van bekende instructrices. Zoals Carline van Kraats, Masja Slyuiter, Marleen Nikkels (schijnt heel aardig en goed te zijn).
Zijn er hier mensen die deze instructrices kennen. Ik rij nog niet zo heel lang en wil van de zomer voor het eerst gaan starten. Ik weet geen prijzen maar mijn nieuwe instructeur hoeft niet duur te zijn.
Als je andere namen weet dan hoor ik het ook graag.
Bedankt!!!
impala schreef:ik heb ook nog tijd over hoor.
ik rij op het moment ook zz-licht en ook in de basis tot en met Z niveau gaat het erg goed en rij ik meestal bovenin mee. (wil niet opscheppen hoor) maar dan weet je een beetje hoe ik presteer. ben 3x gelders kampioen geweest, 2x op het nk gereden waarvan de tweede keer reserve kampioen in het m2. en ik ben ook nog NRPS kampioen geweest in het Z. als je interesse heb mail mij maar en kom een keer bij ons kijken. ik zit in dodewaard.
groetjes miranda van der kraats
patos schreef:impala schreef:ik heb ook nog tijd over hoor.
ik rij op het moment ook zz-licht en ook in de basis tot en met Z niveau gaat het erg goed en rij ik meestal bovenin mee. (wil niet opscheppen hoor) maar dan weet je een beetje hoe ik presteer. ben 3x gelders kampioen geweest, 2x op het nk gereden waarvan de tweede keer reserve kampioen in het m2. en ik ben ook nog NRPS kampioen geweest in het Z. als je interesse heb mail mij maar en kom een keer bij ons kijken. ik zit in dodewaard.
groetjes miranda van der kraats
Volgens mij heb ik in Ravenswaay wel eens bij jou in de ring gereden, Z1 was dat geloof ik, zou dat kunnen? Ik wist niet dat Dodewaard jouw thuishaven was?
Ulissa schreef:Mijn vraag is dus : Zijn Miranda en Caroline van der Kraats familie van elkaar, of is dit toeval?
Ikzelf denk familie
Masja Sluiter staat in Neerijnen op stal bij de Paardesprong en geeft daar ook les. (ik sta daar ook op stal)
Ik heb mijn paard gekocht bij Yvonne van Eldik en dat is weer een nichtje van Petra Vink.
Zo de verwarring is kompleet
impala schreef:
dat zou dan een hele tijd geleden zijn geweest. weet je niet met wat voor paard?