Wie kent één van deze instructrices?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Luunthje

Wie kent één van deze instructrices?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 10:07

Hallo,

ik ben net verhuist naar Geldermalsen, in de Betuwe. Nu ben ik op zoek naar nieuwe instructie. Ik heb al een aantal namen horen vallen hier van bekende instructrices. Zoals Carline van Kraats, Masja Slyuiter, M.

Zijn er hier mensen die deze instructrices kennen. Ik rij nog niet zo heel lang en wil van de zomer voor het eerst gaan starten. Ik weet geen prijzen maar mijn nieuwe instructeur hoeft niet duur te zijn.

Als je andere namen weet dan hoor ik het ook graag.

Bedankt!!!
Laatst bijgewerkt door Annetje op 29-11-10 17:07, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: op verzoek naam verwijderd

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:23

VMR -> EA-GZ Diensten.

Petersburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:44

Waar wil je in de buurt rijden?

In dodewaard zit een hele goede instructrice misschien is dat ene optie?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:46

misschien kun je ze op een site van knhs ofzo vinden en mailen?

patos

Re: Wie kent één van deze instructrices?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:08

Luunthje schreef:
Hallo,

ik ben net verhuist naar Geldermalsen, in de Betuwe. Nu ben ik op zoek naar nieuwe instructie. Ik heb al een aantal namen horen vallen hier van bekende instructrices. Zoals Carline van Kraats, Masja Slyuiter, Marleen Nikkels (schijnt heel aardig en goed te zijn).

Zijn er hier mensen die deze instructrices kennen. Ik rij nog niet zo heel lang en wil van de zomer voor het eerst gaan starten. Ik weet geen prijzen maar mijn nieuwe instructeur hoeft niet duur te zijn.

Als je andere namen weet dan hoor ik het ook graag.

Bedankt!!!

Carolien van (der?) Kraats heb ik wel eens bij in de wedstrijdring gereden, haar rijden ziet er iig heel beheerst uit. Masja Slyuiter is een aardige meid, maar ik weet verder niet hoe zij les geeft.

Mijn instructrice is Petra Vink, zij runt Hippisch Centrum Vink in Zoelen. Zij is ZZ-licht amazone, heeft een 20x60 binnenbak en een 20x40 buitenbak. Ik ben heel erg tevreden over haar. Voor meer info kun je altijd pb-en.

bienvenida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:10

ik heb ook nog tijd over hoor.
ik rij op het moment ook zz-licht en ook in de basis tot en met Z niveau gaat het erg goed en rij ik meestal bovenin mee. (wil niet opscheppen hoor) maar dan weet je een beetje hoe ik presteer. ben 3x gelders kampioen geweest, 2x op het nk gereden waarvan de tweede keer reserve kampioen in het m2. en ik ben ook nog NRPS kampioen geweest in het Z. als je interesse heb mail mij maar en kom een keer bij ons kijken. ik zit in dodewaard.
groetjes miranda van der kraats

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:04

Hallo,

Ben gediplomeerd instructrice, heb diverse paarden uitgebracht in het z die van mijzelf waren maar ook paarden van klanten, rij nu zz- licht en heb in het weekend nog tijd over voor iemand die serieus wil rijden (niveau maakt daarbij niets uit) en correct les wil hebben. Ik ben gevestigd in Waardenburg en dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf Geldermalsen. Heb een buitenbak waar altijd in gereden kan worden. Heb je een berichtje gestuurd met mijn gegevens.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:17

impala schreef:
ik rij op het moment ook zz-licht en ook in de basis tot en met Z niveau gaat het erg goed en rij ik meestal bovenin mee. (wil niet opscheppen hoor) maar dan weet je een beetje hoe ik presteer. ben 3x gelders kampioen geweest, 2x op het nk gereden waarvan de tweede keer reserve kampioen in het m2. en ik ben ook nog NRPS kampioen geweest in het Z. als je interesse heb mail mij maar en kom een keer bij ons kijken. ik zit in dodewaard.

Volgens mij heb ik in Ravenswaay wel eens bij jou in de ring gereden, Z1 was dat geloof ik, zou dat kunnen? Ik wist niet dat Dodewaard jouw thuishaven was?

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:02

Mijn vraag is dus : Zijn Miranda en Caroline van der Kraats familie van elkaar, of is dit toeval?

Ikzelf denk familie

Masja Sluiter staat in Neerijnen op stal bij de Paardesprong en geeft daar ook les. (ik sta daar ook op stal)

Ik heb mijn paard gekocht bij Yvonne van Eldik en dat is weer een nichtje van Petra Vink.

Zo de verwarring is kompleet

bienvenida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:19

patos schreef:
impala schreef:

Volgens mij heb ik in Ravenswaay wel eens bij jou in de ring gereden, Z1 was dat geloof ik, zou dat kunnen? Ik wist niet dat Dodewaard jouw thuishaven was?

dat zou dan een hele tijd geleden zijn geweest. weet je niet met wat voor paard?

bienvenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:20

Ulissa schreef:
Mijn vraag is dus : Zijn Miranda en Caroline van der Kraats familie van elkaar, of is dit toeval?

Ikzelf denk familie

Masja Sluiter staat in Neerijnen op stal bij de Paardesprong en geeft daar ook les. (ik sta daar ook op stal)

Ik heb mijn paard gekocht bij Yvonne van Eldik en dat is weer een nichtje van Petra Vink.

Zo de verwarring is kompleet

nee wij zijn absoluut geen familie van elkaar. dit is puur toeval

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:24

Ik vroeg het me altijd af,is toch niet een zoveel voorkomende naam. Ik kom regelmatig op het Hippisch Centrum in Wely.

bienvenida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:41

oh op wedstrijd? weet jij geen kinderen die interesse hebben in (manege)lessen ook heb ik nog een welsh merrietje die gereden moet worden weet jij daar iemand voor?

Ulissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:45

Ik woon inmiddels al 19 jaar in Tiel. Mijn ouders wonen in de Veldstraat in Andelst dat is denk ik als je vanaf Dodewaard (Hippisch Centrum)
komt de 1e of 2e straat links. Ik ken de kinderen in die omgeving niet meer, dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen.

bienvenida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 00:00

jammer

Ulissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 00:11

Impala ik had je graag geholpen maar helaas. Ik ken de mensen in die omgeving niet meer. Sorry.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:12

impala schreef:

dat zou dan een hele tijd geleden zijn geweest. weet je niet met wat voor paard?

Heb het eens na gekeken, maar dat was jij idd niet Het was Carolien van de Kraats, en ook nog eens in het M2. Dat jullie geen familie zijn wist ik al wel, heb me dat ook al een tijdje afgevraagd.

bienvenida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:17

zullen wel meer mensen doen denk ik. de kant van harskamp op komt die naam wel veel voor. maar ik kom eigenlijk uit noord-holland dus dat is gewoon toevallig. ik heb niet zo vaak in ravenswaaij gereden.

Ulissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:03

Als jij wil gaan starten met je paard, ik neem dan maar aan in de B dan zou ik toch eens gaan kijken naar Masja Sluyter of Sander de Leeuw. Ik denk dat een priveles voor jou dan uitkomt op €. 17.--p 0,5 uur gereden bij de Paardesprong in Neerijnen.

pruyssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:55

Toen ik nog in de Betuwe woonde heb ik altijd gelesd bij Carline van Kraats.

Ik vind haar echt geweldig. Vooral de wijze van omgang met het paard en de combinatie met de ruiter.

Ik vind het prettig dat ze houdt van mensen die echt willen verbeteren zonder dat het ten koste gaat van het welzijn van het paard.

Mocht je bij haar gaan lessen doe haar dan maar de groeten van Conrad.