Wie heeft er ervaring met de dierenartsen, medewerkers en hoefsmeden van kliniek Visdonk?
Moet er volgende week donderdag heen met mijn paardje!
Hoor graag jullie reacties!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mama_Suus schreef:De dierenkliniek staat goed bekend hier in de omgeving, je hoort af en toe wel vervelende verhalen, maar dat heb je met elke kliniek wel, het is allemaal in elk geval niks schokkends.
alleen ikzelf ben nooit zo een fan geweest van de hoefsmeden daar, maar dat is persoonlijk
Soma schreef:Prima kliniek, ook goede hoefsmeden (wel bullebakken!!), wel dikke portemonnee meenemen, ze zijn duur. De zorg is wel echt goed, ze hebben ook goede dierenartsen.
Groeten
Soma
Soma schreef:De heren Van Nassau zijn juist erg grof voor de paarden! Dat is wat ik bedoel met bullebakken. Ze zijn wel super in hun vak, maar mogen wel wat meer respect hebben voor de dieren. Voor mensen vind ik ze wel aardig hoor.
Soma
JeSSer schreef:@MarchaL
Mag ik vragen voor wat voor problemen bij je paard jij de kliniek hebt bezocht?
MarchaL schreef:JeSSer schreef:@MarchaL
Mag ik vragen voor wat voor problemen bij je paard jij de kliniek hebt bezocht?
NatuurlijkIk ben er inmiddels 2x met mijn paard naartoe geweest. 1x voor een kreupelheidsonderzoek + foto's en de andere keer moest mijn paard helaas opgenomen worden ivm koliek. Ze heeft toen ong. een week bij Visdonk gestaan. Ze is er super goed verzorgt en ik ben zelf ook erg goed voorgelicht.
Ik las net dat je paard een kreupelheidsonderzoek moet ondergaan?
Ja dat klopt, ze moet inderdaad een kreupelheidsonderzoek ondergaan.. Als het inderdaad zo gaat zoals jij dat beschrijft dan denk ik dat we inderdaad in goede handen zijn daar!
Visdonk is hier echt een hele goede kliniek voor hoor! Ze nemen ruim de tijd voor je, geven een hoop informatie en komen met verschillende behandelmethodes. Ik was vooral erg te spreken over de persoonlijke aandacht die ze aan de eigenaar schenken. Na het onderzoek had ik een hele hoop vragen en hier hebben ze zeer geduldig op geantwoord. Daarnaast ben ik er erg over te spreken dat ze een totaal pakket van behandelingen aanbieden. Ook fysio en accupunctuur wordt door hun gedaan. Ik denk dus zeker dat je bij Visdonk in goede handen bent