hallo ik ben mandy en 15 jaar ga een paardje kopen van 5 maar heb een stal nodig wie weet een leuke betaalbaren stal tot 160 euro ? mag den haag,leidschedam,voorburg,rijswijk? kan jij mij helpen?
grOetjes mandy
Laatst bijgewerkt door Sim op 09-01-06 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt.
ik ben bang dat je het voor die prijs niet gaat redden! Je kan evt. het proberen bij lelieveld in leidschendam maar die zit volgens mij vol. Voor de rest zitten stallen boven de €160,- in de maand en eigenlijk allemaal vol.
Als je een vriendin hebt die ook zo gek op paarden is als jij kun je hem miss samen doen..!! dan kom je zeker onder de 160 euro want wat aafje zegt als je een goede manege / pension stal zoekt zit je makkelijk aan de 300 euro vooral als je richting den haag gaat kijken..!!
Ik ken wel een stal in delft.. daar is het €70,- maar dat is alleen de stalling dus de rest moet je zelf erbij kopen.. Als je meer wil weten.. moet je maar pben
Ik sta zelf in den haag en betaal daar 120 euro per maand kaal. Met voer etc erbij ben je ongeveer 150 per maand kwijt. Buitenbak aanwezig. Pm me maar voor meer informatie