SPOED weiland(stal) in de omg van bennekom/wageningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

SPOED weiland(stal) in de omg van bennekom/wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 16:21

Hallo,

van een vriendin hoorde ik dat een schat van een pony(zelf ook op gereden) naar de slacht moet ik wil hem heel graag redden maar heb geen stal heeft er iemand een plekje voor deze lieve schat en red hem van de slager Hij is aanhankelijk maar door de handelaar waarschijnlijk niet goed behandeld. Wil iemand mij helpen!!

mail dan naar madieke21@hotmail.com

SweetyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 17:43

heey weet je wat je miss even kan prOberen Om langs allemaal boeren en stallen te gaan en het verhaal uit te leggen en dan kunnen hun jhOu miscien helpen heb zelf geen stal had je zO een stal aan geboden maar kan je alleen deze tip geven Sterkte

magicmelody

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:54

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu precies zoekt.
Zoek je puur een stallingsplek zodat je deze pony kan redden en hem zelf (onder)houdt?
Of zoek je iemand anders die deze pony redt en de verzorging en kosten op zich neemt?

Fairytail

Re: SPOED weiland(stal) in de omg van bennekom/wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 14:09

ik zoek eigenlijk een pension stalling omdat ik wegens rugklachten zelf niet kan uitmesten. Maar als ik een goede eigenaar kan vinden of iemand die me wil sposoren is dat ook goed
zolang hij maar niet geslacht word snapje?

magicmelody

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:56

Oh een pensionstalling dat is ook wel weer wat anders dan een 'weiland'. Nee dan kan ik je verder ook niet helpen. Maar het lijkt me niet zo moeilijk om op korte termijn een pensionstal te vinden in deze omgeving , maar dat moet je ook maar kunnen betalen en ervoor over hebben.
Waarom gaat hij anders naar de slacht eigenlijk?

Fairytail

Re: SPOED weiland(stal) in de omg van bennekom/wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 14:58

een weiland mag ook hoor. maar dan een waar het weiland getrokken word en de boer of zo kan voeren sochtends..

hij is niet meer goed te berijden hij is bang voor het op en afstijgen en voor het bit