[GEZ] instructie Noord Holland Noord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

[GEZ] instructie Noord Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 15:30

Een enthousiaste fanatiekeling die zelf al redelijk gepresteert heeft die een L2 combinatie aan huis les wil geven.

Marja

Re: [GEZ] instructie Noord Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:08

Hey, that's me .
En ik ben op zoek naar een paar leerlingen erbij.
Op dit moment heb ik ongeveer 10 prive-lesklanten per week en doe ik daarnaast de tweede fase ORUN dressuur instructie opleiding met Maestro in Ermelo.
Vorig jaar heb ik de eerste fase afgesloten met een 9 voor het lesgeven en een 8 voor het rijden.

Met Maestro rij ik zelf in het Z2 en zou in april de overstap naar het ZZ-licht mogen maken. Maar waarschijnlijk doe ik dat niet, omdat ik toch weer de uitdaging van een jong paard zoek (dus iedereen die tegen die tijd op zoek is naar een geweldig leerpaard die je ook bij de pony's mag starten... ).

Ik geef voornamelijk les bij mensen aan huis en heb in de winter een voorkeur voor binnenbakken , maar sta natuurlijk regelmatig in weer en wind tot m'n enkels in de blubber. (Verder neem ik bijvoorbeeld deze maand de verenigingsles bij de Noorderkoggenruiters over ivm zwangerschapsverlof van de huidige instructrice en geef ik af en toe een spaanse pas cursus, maar das hele andere koek)

Kernwoorden zijn: rechtrichten, houding en zit van de ruiter, eerlijkheid en duidelijkheid naar het paard toe, en ik ben niet te beroerd om er af en toe zelf op te stappen om iets te voelen of om een paard even door te rijden.

En wat kost dat allemaal, vraag je je nu natuurlijk af: vanaf €15,- per drie kwartier en afhankelijk van waar het is komt daar eventueel nog wat reiskostenvergoeding bij.
Oh ja, en natuurlijk wist je dit (bijna) allemaal al, maar iedereen die verder in de kop van noordholland een fanatieke, gemotiveerde instructeur zoekt misschien nog niet .

pilou

Re: [GEZ] instructie Noord Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:19

ja en je hebt ons nog leren ''alleen trailer laden'' bij de koggen ruiters, toen ik jaren terug stond te prutsen met m'n paard...............

hier heb ik al jaren plezier van ( alleen bijna niet meer naar de binnenbak, maar meestal naar de dierenarts ) maargoed ik kan overal alleen heen, dankzij jouw ene ''lesje''.

Wellicht weet je het zelf niet eens meer haha