Gaedingi is per 1 januari gestopt met het geven van lessen. Ik wilde daar binnenkort een afspraak maken om eens te gaan rijden, maar las op de site dat ze ermee gestopt waren. Ik ben dus ook wel benieuwd of mensen nog andere adressen weten, want mijn dochter en ik willen graag een aantal keren op een ijslander lessen.
bel toch Geadinga maar even, zijn aardige mensen en wellicht weten zij wel een adres voor je? Er zit er ook nog eentje in Oirschot maar ben even de naam kwijt.... daar kun je wel lekker in de bossen lessen.
Ik rij in Veghel, bij de familie Blom. Kijk maar eens op www.tyrson.nl Maar het zal wel een eindje rijden zijn voor jou. Kijk anders eens bij Hestagaman op www.hestagaman.nl Ik heb hier in Brabant het geluk om tussen drie IJslandermaneges te wonen. Oirschot, Boxtel en Veghel zijn allemaal op fietsafstand! Veel succes met zoeken!
Bij de Besmanninck hoeve kun je op ijslanders rijden, het is in Friesland. Erg goede paarden, ook hele dure tophengsten staan daar. je krijgt er enorm goed les, en de buiternritten die zij maken vind ik ook erg leuk
Erg leuke paarden, je kunt apart les nemen of meerijden met een rit. Tijdens de rit krijg je van de begeleiding veel uitleg over de verschillende gangen van IJslanders en zal je tips krijgen om 'jouw' paard te tölten.