stallen omgeving Velsen/Haarlem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laica88

stallen omgeving Velsen/Haarlem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 17:39

Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een pensionstal in Velsen of Haarlem voor een D pony. Wat vind ik belangrijk:
- In ieder geval in de zomer weidegang.
- In de winter; paddock, uitloopstal, overdag weidegang of weidegang met schuilstal. Als hij er maar uit kan overdag. (liefst in de wei)
- Prijs per maand niet meer dan 200 euro (inclusief stro en hooi/kuil).

De bak vind ik niet zo belangrijk, goede uitrijmogelijkheden zijn wel fijn. Gezelligheid is ook altijd wel prettig Het hoeft geen grote stal te zijn van mij. In ieder geval geen manege.
Wie weet iets of staat op een stal in deze omgeving? als er een wachtlijst is geeft dat ook niet, we hoeven niet per direct te verhuizen
Alvast ontzettend bedankt!

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 17:56

Verplaatst naar EA/Gezocht/Diensten.

mabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:16

Er is bij ons nog 1 stal vrij (kleine prive stal met in totaal 3 stallen). Voldoet aan bijna alles wat je noemt, behalve het bedrag. Het kost 200 per maand exclusief voer en stro. De stal ligt in Haarlem. Ben je beetje bekend? Het ligt tussen tuincentrum bos en de mercedes dealer in, direct aan de randweg. Mail me maar als je meer info wilt: mboulogne@wanadoo.nl

aerdenhout

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:52

Hallo Bij ons op stal is er momenteel een box vrij.De paarden worden hier elke dag buiten gezet,vijf keer per dag gevoerd,elke dag uitgemest.Goede uitrijmogenlijkheden,dus dicht bij duinen en strand.Alles is bij de prijs inbegrepenDiv.paddoc's, en weiland ,en verlichte buitenbak.De boxen zijn allemaal buitenboxen ,zodat ze lekker met hun hoofd naar buiten kunnen kijken.Het kost 260 euro voor een d- pony per maand.Wij zijn geen manege meer,maar pensionstal.Misschien is dit iets voor je.Mail of bel op nr:023 5244618,langskomen kan natuurlijk ook op de ,,manege" Wij zitten op de zandvoorterweg net voorbij station heemstede aerdenhout,op het voormalige intratuin.Groetjes Greet